• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ook gereedschap kunnen vasthouden?

DeletedUser

hey, ik heb een ideetje dat je niet alleen vuur- en slaan - wapens kan vasthouden maar ook dat je dan bijvoorbeeld een hamer kan vasthouden zodat je bijvoorbeeld +10 bouwen hebt of een shoevendraaier zodat je bijvoorbeeld +7 repareren en +3 bouwen erbiju hebt ofzo snappen jullie dat je niet alleen wapens kan vasthouden maar ook dingen zoals hamers of shoevendraaiers of zagen etc.etc.

meningen graag en tips s'il voux plaît.
Mvg coterlo
 

DeletedUser

Ja best wel een mooi plan.
Dan kan je ook eveneens een nieuw gebouw in de stad zetten die die dingen verkoopt.
 

DeletedUser

en een hamer bv. of zeker een bijl kan ook als licht wapen tellen
 

DeletedUser

en als je dan z'n gereedschaps item draagt, ipv een wapen.
en je word gedueld? ben je zwaar de klos.

vuisten is de waarde 1-3 denk ik zo ? ooit is gelezen..

dan hit je met geluk 10 hp bij de ander eraf..
 

DeletedUser

geduelleerd - de klos?

neej hoor, een hamer kan je best gebruiken om mee te slaan alleen dan bijvoorbeeld dat een sterke hamer 7-15 hit ofzo en een normale 6-10 en een vermolmde 5-8? en dat als je een sterke hamer hebt ook meer skills erbij krijgt. en dat je bijv een bijl kan vasthouden om goed hout te kunnen hakken dat je met die bijl dan 10-20 hit (met een sterke dan) zoiets had ik in gedachten dat je niet helemaal de klos bent maar nog een beetje kans hebt en je kiest er toch zelf voor om het gereedschap vast te houden of ben ik nou dom? xd:cool:
 
Bovenaan