• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

oogstfeest voorbereiding

Oogsttijd: hoe kan ik rogge vinden?
Je kan tot 100 roggeoren vinden door een van de volgende taken uit te voeren: tabak plukken, katoen plukken, suikerriet plukken, velden oogsten, maïs plukken, bonen plukken, tomaten plukken, sinaasappels plukken, aardappelen oogsten, pompoenen oogsten, oogst chili pepers.
 
zijn die giftige stukjes het zelfde als de gescheurde stukjes? zo neen, waar vind je die gescheurde stof?
 
Tot nu toe had in drie werelden samen 4 lapjes stof. Vanmorgen er weer even voor gaan zitten. Drie kwartier klikken en op drie werelden de actiepunten op nul. Diverse aren gevonden en veel leuke dingen (medailles, veren, oorlogsverf, koffie en zelfs een testament) maar geen lapje stof. Een opdracht moet wel een beetje leuk blijven. Natuurlijk kan ik de actiepunten vlug op 100 zetten en dan weer drie kwartier me ergeren. Misschien vanavond, nu even niet
 
Alle opdrachtvoorwerpen zouden veilbaar moeten zijn dus misschien kun je ze kopen van iemand die de opdrachten niet doet of er meer dan de benodigde 4 heeft gevonden
 
Worden dinsdag als het goed is veilbaar ja. Dan kan je die items opkopen, als je de revolver niet hebt gekregen is dat een ander geval... Juist het enige nuttige dat je kon krijgen uit dit klik event imo.
 
Bovenaan