• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oogst tijd

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
banner_event_harvest_1598x98.png


De zomer komt langzaam aan zijn einde. Zoals gewoonlijk begint in de tweede helft van de zomer het oogstseizoen. Maar wee, ik word veel te oud om het zelf te doen! Het lijkt erop dat ik dit jaar personeel hiervoor moet inhuren.

Ik heb iemand nodig die de tarwe oren, maïs, tomaten...gaat verzamelen. Vervolgens is het de beurt aan tabaksbladen en pompoenen. Dit moet allemaal mee tot het Oktoberfest, dat al over een maand is! :o

Hmm...Waar haal ik personeel vandaan? Misschien van de boerderij...nee, de kinderen hebben hem alleen gelaten, hij heeft ook een groot landgoed en zal ook hulp nodig hebben...
Zei iemand iets? Heb je het tegen mij? Ooh, ik zou het geweldig vinden als je voor mij kwam werken...
Geweldig! Morgen starten we gelijk na zonsopgang.


wheat111.png


Van 22 augusts tot en met 9 september heb je de mogelijkheid om, met een beetje geluk, 150 zeldzame tarwe oren te vinden tijdens het arbeiden. In deze tarwe oren bevinden zich voorwerpen die het leven in The-West iets gemakkelijker kunnen maken. Het is dus opletten geblazen tijdens het arbeiden. Ook bevatten sommige van deze tarwe oren opdrachtvoorwerpen die benodigd zijn voor een nieuwe opdrachtenlijn. Om deze opdrachtenlijn te beginnen, zal je jouw vrienden in de saloon een bezoekje moeten brengen. De opdrachtvoorwerpen die je niet nodig hebt, kan je via de markt aan jouw vrienden(en vijanden) verkopen.
De opdrachtlijn bestaat uit 8 opdrachten. Voor het voltooien van de opdrachtenlijn ontvang je de prestatie 'Red de Pony Express bezorger'. Vergeet niet alle 150 tarwe oren te verzamelen tijdens arbeiden om de prestatie 'word een boer' te ontvangen!

wheat111.png


Wist je datjes:
  • Alle opdrachtvoowerpen zijn veilbaar. Je kan ze altijd aan jouw vrienden verkopen.
  • Benieuwd naar wat er zoal in de tarwe oren zit? Munten, medailles, energiedrankjes, levenspuntendrankjes, snelheidsbuffs, andere buffs, oude (wapen) kisten en nog veel meer....
  • De tarwe oren kunnen ook de 'Boerenzak' bevatten met daarin een nieuwe verzamelkaart.

    chest_seeds.png
    pumpkin_seeds_70x70.png
    coffee_seeds_70x70.png
    wheat_seeds_70x70.png
    corn_seeds_70x70.png
    kidney_beens_seeds_70x70.png


    Gedurende het evenement kun je 3 prestaties krijgen:
    • harvest_time1.png
      Word een boer.
      Vind 150 tarwe oren tijdens het Oogstfeest evenement.

    • harvest_time2.png
      Verzamel alle zaden.
      Vind alle zaden verzamelkaarten.

    • harvest_time3.png
      Red de Pony Express bezorger
      Voltooi de opdrachtenlijn "Oogsttijd".
  • De opdrachtvoorwerpen zien er als volgt uit:

    postmanbag.png
    letter_harvestevent.png
    bloody_bandage.png
    battle_of_watter.png

Veel oogstplezier!
Met vriendelijke groet,
Jullie The-West team
 
Bovenaan