• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

onze stad

DeletedUser

hallo onze stad is de beste hij heet
coruscant en ik weet niet of dit wel mag op het forum maar dan hebben jullie peg ik ben geen stads raad:bolhoed: maar ik ben hoger:D
01642638.jpg


oooo the best:cool:

ooo ik gaa meteen bij jou stad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5771

ooo ik gaa meteen bij jou stad

Ahum, je zette een reactie op je eigen bericht, je spelt peg (pech moet het dus zijn ;)) verkeerd, en dit is een vrij nutteloos topic, en je stad is slechts de beste als hij 42800 punten heeft, en het hoogste gemiddelde van level heeft, wat bij jullie stad waarschijnlijk niet te zeggen valt. :)
+ Je profiel staat ook vol met fouten en links naar andere site's zoals Skype onderandere ;)

Dit is dus een nutteloos topic.. :rolleyes:

Mvg,Ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

op zn profiel staat n link naar zn site die hij heeft gemaakt over zn stad... moet je echt is checken! ik kom niet meer bij! :p :D
 

DeletedUser5771

op zn profiel staat n link naar zn site die hij heeft gemaakt over zn stad... moet je echt is checken! ik kom niet meer bij! :p :D

Whahaaa, is dit een grap ofzo? :D
Een zilveren buffel in jullie stad? :')
Een gouden kogel in jullie stad? :')
Dacht het niet :D
 
1. Je stad is niet de beste.
2. Zal het ook nooit worden.
3. Je spelt N00B verkeerd.
4. Je kan sowieso niet spellen.
5. Nutteloos topic waarin je toch alleen maar afgekraakt wordt.
 

DeletedUser5771

1. Je stad is niet de beste.
2. Zal het ook nooit worden.
3. Je spelt N00B verkeerd.
4. Je kan sowieso niet spellen.
5. Nutteloos topic waarin je toch alleen maar afgekraakt wordt.

Mooie samenvatting voor dit topic :rolleyes:
 

DeletedUser

Heb net de stad gezien, probeer a.u.b. een beetje op je interpunctie te letten, het is moeilijk te volgen.
Ik denk als je je stad de beste noemt, dat er dan heel waarschijnlijk weinig mensen op af komen, maar dat is dan weer mijn mening.
Vertel liever een paar dingen waarom jou stad zo goed is en waarom mensen bij jou stad moeten komen.
Ik heb ook je profiel gecheckt, denk je echt je reserved uit kan moorden, doe ff normaal man.
Ten eerste je kan niet dood gaan bij the-west, je kan alleen flauw vallen.
Ten tweede Reserved is nummer 1 op W1, denk je nou echt dat jij die kan verslaan (of jou clan)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan