• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Old Jacks Town

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

old men jack je avater past bij je:)

moet het trouwens niet old man zijn?

iedereen zijn manier om leden te zoeken, schelden op het forum is daar vast en zeker al een hele goeie methode voor:)
 

DeletedUser

Old volgens mij ben je echt een kleuter als je op zo'n wijze reageert... volgens mij heeft hij namelijk helemaal geen kwade bedoelingen:eek:
 

DeletedUser

Old men Jack, je reageert over the top en kinderachtig. Er was hier totaal geen aanleiding voor! Jij had je feiten incorrect, en iemand corrigeert je. THAT'S LIFE. Accepteer, leer en vergeef. Het is duidelijk dat je zonder hotel géén extra actiepunten krijgt, tenzij je P.A. hebt. Dus jij zit hier verkeerd, en niemand anders..
 

DeletedUser

Ik kan me toch wel een beetje in hem vinden, er zijn op dit forum (tw is nog erger:D) toch wel veel mensen die zich best arrogant gedragen.

Zulk soort berichten vind ik ook niet echt heel helpend:

Alleen jammer dat jullie stad nog geen hotel heeft... Dus je moet toch naar een andere stad gaan om te slapen. ;)

Dit kun je echt heel verkeerd opvatten :o



Hmm, leg eens uit? :rolleyes:

Old men Jack reageert vervolgens wel heel kinderachtig, maar ga nou niet met zijn allen zeggen dat we zo aardig zijn tegen anderen...
 

DeletedUser

zoals ik dus al zei ik mijn voorgaande post.

Hij is Dom, Om niets boos, en vooral Achterlijk
Reageert Over de top, en geen aanleiding voor

Schelden en beledigen van mensen

Please forum masters, Ban this person :bolhoed:
 

DeletedUser

Lol hijs boos omdat er gezegd word dat in een stad je actie punten helemaal niet sneller omhoog gaan, hetgeen zo is en dan reageert hij zo. Heerlijk Old Man Jack I love your style, ik hoop dat wij elkaar nog tegen komen in het spel, als je niet naar de kleuterschool moet:p
 

DeletedUser

Aangezien dit totaal afdwaalt waar het eigenlijk over gaat, namelijk dat Old men Jack leden zocht voor zijn dorp.

sluit ik dit topic

mvg. floruci (Forum moderator)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan