• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oktoberfeest

weet iemand waar ik de lijst kan vinden,van wat je op welk level krijg bij het Oktoberfeest..??

:blink:​
 
1 Strik
5 Hoed
10 Laarzen
20 Riem
30 Broek
40 Shirt
50 Hart
65 Mes
80 Revolver
100 Os
120 Geweer
 
Laatst bewerkt:
Kan het nog kanslozer? De eerste keer dat ze zoiets deden (voor zover ik me herinner) had je bij level 50 alles en dat kon je zelfs halen met enkel de gratis optie. Dat ze een paar keer nuggets/munten willen zien om het laatste item te bemachtigen is tot daar aan toe, maar 120 levels binnen 2.5 week...
 

DeletedUser4891

Kan het nog kanslozer? De eerste keer dat ze zoiets deden (voor zover ik me herinner) had je bij level 50 alles en dat kon je zelfs halen met enkel de gratis optie. Dat ze een paar keer nuggets/munten willen zien om het laatste item te bemachtigen is tot daar aan toe, maar 120 levels binnen 2.5 week...

ja inderdaad, zelfs met continue 25 munten inzetten haal je het amper.

Zeker als je nog dingen doet die normale mensen niet doen, zoals naar school gaan of werken. :rolleyes:
 
Als ik mijn upb verstandig had gebruikt, en puur met de doelstelling die ludwig set te halen, was het me gelukt :p maar ik kon niet aan de verleiding weerstaan zo'n 800upbding te openen :/
 

DeletedUser4891

Als ik mijn upb verstandig had gebruikt, en puur met de doelstelling die ludwig set te halen, was het me gelukt :p maar ik kon niet aan de verleiding weerstaan zo'n 800upbding te openen :/

Ik had gehoord dat je geen upb kon gebruiken. Ik had 2000 upb, en die heb ik allemaal gebruikt voor zo'n domma AP zak. Pff ik had rijk kunnen zijn. :(

Inno mag die zooi ook wel wat eerder aankondigen van mij, dan kunnen we alvast wat muntjes opsparen. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan