• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nuggetset

DeletedUser560

Richtlijnen

Voorstel
Het idee is dat spelers nog meer opties hebben om hun nuggets te gebruiken, er zijn voor de primium spelers naar mijn inzien nog niet genoeg opties om hun nuggets te gebruiken vandaar dat ze kunnen sparen voor de nugget set.

Details
Veel details heeft dit idee niet nodig. Het enigste echte detail wat van toepassing is dat elk set stukje 2000nuggets kost. De set voegt verder totaal geen bones toe het gaat er puur om dat innogames weer een extra inkomsten bron krijgt.

Misbruikpreventie
Er is geen misbruikpreventie, het werkt precies zo als je vaardigheidspunten koopt of nuggets gebruikt i.p.v unison pasific points gebruikt. De enigste misbruik is dat innogames de spelers uitmelkt maar dat maakt niet uit.

Visuele hulpmiddelen:
schoenen
hoed
broek

vest
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/850/nuggetvest.png/]

Samenvatting
voor de gewone tw speler is het niet echt een voordeel het gaat er puur om dat innogames weer een inkomsten bron bij heeft.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser560

Nee hoor Leones het gaat er om dat je lukt laten showen hoe trots je er op bent dat je nuggets gebruikt.
 

DeletedUser14786

idd, het idee is niet slecht alleen moet het wel een bonus geven.
 

DeletedUser4468

Denk je echt dat iemand 10000 (ong €200,-) nuggets gaat gebruiken om een of ander dom set dat niet eens een bonus geeft? Daar heb je ook 7 premiumkisten voor...
 
Ik zou niet iets kopen puur om te laten zien dat ik nuggets gebruik, dat kan ook wel op een andere manier. Als de set nou beter was dan enig ander kledingstuk, dan zou het nog wel gekocht worden.
 

DeletedUser

Tegen. Straks geeft het weer van die extreem veel bonussen zoals de innogames-riem. Naar mijn mening zal het speelplezier voor sommige mensen dan niet ten goede komen.
 
LOL als het geen bonussen geeft ben ik voor, ik ga ze niet kopen maar het vergroot het verschil tussen premium en nonpremium niet, en de inkomsten van inno wel. Alleen een geschift persoon met teveel geld gaat dit kopen, maar als dat gebeurt is innogames weer iets rijker... XD en de nonpremiumspelers hebben er geen last van. :´)
 

DeletedUser13404

Het feit dat je geld besteed aan nuggets te kopenis niet iets waar dan ook iemand trots op gaat zijn dus ik zou er niet graag mee lopen showen ;)
 

DeletedUser5512

ik vind het een goed idee hoor, maar het is een nog beter idee als de set juist overpowerede bonussen geeft, wat dacht je van: + 100 inno-arbeidspunten per kleding stuk. En dan maken we nieuwe arbeiden waar je alleen met inno-arbeidspunten kan werken en die geven dan heel veel geld en xp en geluk
 
Mooi idee, ik ben het eens met alles wat je zei in het begin, het is allemaal van toepassing, geen bonussen erop dan mag het van mij door :D
 

DeletedUser13404

ik vind het een goed idee hoor, maar het is een nog beter idee als de set juist overpowerede bonussen geeft, wat dacht je van: + 100 inno-arbeidspunten per kleding stuk. En dan maken we nieuwe arbeiden waar je alleen met inno-arbeidspunten kan werken en die geven dan heel veel geld en xp en geluk


Of bevoorbeeld, dat je duels kan kopen!
Voor 100 nuggets per stuk koop je ene overwinning! En de eerst volgende persoon die je aanvalt delft dan het onderspit! Dat is pas leuk!!
 

DeletedUser560

Of bevoorbeeld, dat je duels kan kopen!
Voor 100 nuggets per stuk koop je ene overwinning! En de eerst volgende persoon die je aanvalt delft dan het onderspit! Dat is pas leuk!!

super idee zezema ik ga binnenkort een nieuwe topic maken, maar dan voeg ik er wel aan toe dat je elk duellvl dan ook kan duelleren dan haal je gewoon 3000xp in 1 duel.
 

DeletedUser15117

Dan vergeet je nog het ep kopen, dan zijn ze meteen bij lvl 120 scheelt weer zo'n lange en spannende race.

Oke ff serieus, er is genoeg wat je alleen met nuggets kan, dus die set hoeft er van mij niet te komen. En ik hoop dat dat duelwinst kopen ook niet serieus is, want anders is meteen het hele spel zinloos.
 
Bovenaan