• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nuggetaanbiedingen waardeloos?!

DeletedUser16286

Stel: je koopt tijdens een event een aanbiedingspakket van 2750 nuggets + 9000 eieren voor 50 euro. 9000 eieren staat weer gelijk aan 150 nuggets (eigenlijk niet eens, want je kan ze alleen bij het event uitgeven). Conclusie: Ipv 2750 nuggets krijg je er omgerekend 2900, wat maar 5,5% meer is. De hoogste andere nuggetaanbieding die ik in de afgelopen 5 jaar heb gezien was een bonus van 20%.

Nou zullen sommige mensen vinden dat ik blij moet zijn met elk aanbod wat in mijn voordeel is, maar als ik zie dat andere spelers dit soort aanbiedingen krijgen https://prnt.sc/j45kjs is het voordeel van de eventaanbieding bijna te verwaarlozen. Het zou zeer op prijs gesteld worden als ook trouwe, betalende spelers soms eens een goed aanbod voorgeschoven kregen.
 

DeletedUser16632

Wat stone zegt!
Als ik inderdaad bij spelers die nooit nuggets kopen alleen maar hoor dat ze aanbiedingen krijgen van 150 300 en 500% dan klopt er toch iets niet?
Ik vind dat iedere speler hetzelfde aanbod moet krijgen in plaats van de spelers die regelmatig kopen geen aanbiedingen te geven en de spelers die nooit kopen vaak..
En maak er bijvoorbeeld een leuke deal van voor de nuggetiers onder ons. Bij de 3e aankoop krijg je 150% extra ofzo, beloon iig die mensen want die houden het spel draaiende!
 

DeletedUser16476

Yeeh een nieuw topic :p
Ben het hier volkomen met je eens en ik denk eigenlijk elke The West speler wel.
Maar elke keer dat ik of een andere medespeler een probleem of iets dergelijks aankaart gebeurd daar 99 van de 100 keer niks mee.
Ben bang dat dit weer een 'klaag' topic wordt (dat volkomen terecht is) waar iedereen even zijn zegje in doet, geen reactie krijgt en vervolgens iedereen het weer 'vergeet'.
Meer kans heb je dan ook als je dit op .net plaatst, als dat niet al gedaan is.
 

DeletedUser15220

Das toch slim van ze. Ze mogen daar gelijk welke aanbieding zetten, de kans dat ik erop in ga is gewoon zo klein... Het is dus eigenlijk een aanbieding waarvan ze al zeker zijn dat zowat niemand die ze krijgt erop in gaat.

Volgens mij gaat het zelfs zo ver dat de aanbieding die je krijgt afhangt van je nuggetverbruik. Ik ben een actieve speler die vaak die 15 nuggets die je gratis krijgt opgebruikt. En ook winst uit events zoals laatst heb ik verbruikt. Vandaar waarschijnlijk dat ik nu in de categorie val van +150% en niet hoger. Mensen die geen nuggets spenderen krijgen 500% er bij, jullie, die eigenlijk het spel recht houden krijgen idd niks...
 

DeletedUser15915

Ik kreeg laatst (als nuggetier) wel een aanbieding van 70% als ik me goed herinner :)
 

DeletedUser7902

Al eens geprobeerd om 5-6 dagen niet in te loggen? Dat is meestal wanneer je een zwarte brief/nugget aanbiedingen krijgt. Actieve spelers zijn toch actief dus waarom zou inno aan deze personen verlies maken?
 
Bovenaan