• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

NPC Duel"s

Voor een opdracht moet ik 5 NPC duels doen ( Het Noorden, het Zuiden en het bruintje) waarin ik mijn tegenstander bewusteloos moet slaan. Als avonturier is dat gewoon niet te doen. Ik moet mijn tegenstander , die plus minus 800 LP of meer heeft , in één keer doden.Het probleem is dat als je wint hem geen tweede keer kan verslaan zodanig dat hij al zijn LP kwijt is.Als ik deze opdracht niet kan afwerken kan ik de volgende quest die daarop volgen ook vergeten. Heeft iemand een oplossing?
 

DeletedUser4007

volgens mij zijn het spiegel tegenstanders

dus zorg dat je laag lp hebt, dan hebben zij dat ook
en dan krijg je ze makkelijker neer:p
 

DeletedUser15117

Nee, het gaat hier gewoon om npc's uit het dueloverzicht. Daarbij maakt jouw hoeveelheid lp totaal niets uit.

Om ze ko te krijgen zou ik niet uitwijken, in te stellen bij het tabje tactiek in het dueloverzicht. Probeer ook goede kleding en vooral een goed duelwapen te bemachtigen. Verder kan een buff die extra schade oplevert ook helpen. Kies ook een geschikte tegenstander uit, iemand die weinig uitwijken, lp en reflex of weerstand heeft (afhankelijk van jouw wapen).
 
Bedankt voorde info.Mijn eerste van de 5 duels is gelukt. Moet ik voor deze opdracht het Handgemaakt Wapen aan hebben?
 

DeletedUser10423

npc duels

Ik ben bouwer en heb net hetzelfde probleem.
Zal maar wachten tot ik Hernandos zwaard heb....
 
Bovenaan