• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nog een paar plekjes

DeletedUser6405

In -Legends of Nevada- hebben we nog een paar plekjes over.

Wie heeft er zin om een uitdaging aan te gaan en lid te worden van 1 van de actiefste steden op wereld 1. We staan op dit moment 3e op de ranglijst. Verder doen we veel fortgevechten en zijn we actief op de chat.

Stuur me even een telegram of spreek me aan op de chat, waar ik veel te vinden ben.

Met vriendelijke groet,

Harres.
 

DeletedUser1448

Niemand wil in jouw stad man, geef het op!
Desperado City, dat is pas een toffe stad, alle noobs worden geholpen om toppers te worden. Stuur maar een TG als je wil toetreden
 

DeletedUser15989

Jij hoort niet te verbeteren Alex, met jouw konein en zwein van gisteren...
 

DeletedUser7902

Sheriffs place to be spreekt voor zichzelf mag ik geloven?
 

DeletedUser6405

Okee genoeg spam. Er is ondertussen een plekje gevuld. Dus nog 10 plekken nu.:D
 

DeletedUser6377

Dit topic is toch weer een nieuw dieptepunt van legends. Op huichelachtige manier wordt een enorme massa-alliantie bijeengehouden terwijl alle tegenstand door intern verval is weggevallen. Desondanks komt meneer de koekepeer er weer overheen door de laatste kleine zelfstandigen naar binnen te likken.

Houd je fatsoen en stop met dit soort ongein.

maxysaus

Nota bene, het is veelzeggend dat op dit moment de tweede alliantie bestaat uit louter steden en mensen die hun geweer aan de wilgen hebben gehangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Dit topic is toch weer een nieuw dieptepunt van legends. Op huichelachtige manier wordt een enorme massa-alliantie bijeengehouden terwijl alle tegenstand door intern verval is weggevallen. Desondanks komt meneer de koekepeer er weer overheen door de laatste kleine zelfstandigen naar binnen te likken.

Houd je fatsoen en stop met dit soort ongein.

maxysaus

Nota bene, het is veelzeggend dat op dit moment de tweede alliantie bestaat uit louter steden en mensen die hun geweer aan de wilgen hebben gehangen.

Bedankt voor je eerlijke reactie.

Ik heb altijd getracht om mensen bij elkaar te houden en te krijgen. Dit door middel van een leuke gezellige stad welke onderdeel is van een alliantie.

Dat wij nog steeds bestaan en het gewoon goed doen en gedaan hebben op wereld 1 is daarvan het resultaat. We hebben gestreden en die strijd gewonnen. Om nu een discussie te voeren over hoe nu verder is een goed discussiepunt. Alleen als de toon gezet word met woorden als huichelarij, koekepeer haak ik al snel af. Het is jou persoonlijke kijk op de zaak en is ook zeker ongefundeerd.

Maar bij deze, mochten er nog mensen zijn die -Legends of Nevada- willen joinen, spreek me even aan ingame of via een telegram. :)
 
Bovenaan