• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

DeletedUser10745

Voorstel:
Opstarten van een nieuwe wereld

Details:

Een wereld met alle eigenschappen van w1 bij de start in 2008. m.a.w zonder setjes zonder speciale wapens (wel bv Allens peperbox,...)! Een wereld waarin enkel de tactiek geld en niet het premium gebruik om setjes,... te kopen.

Misbruik:
Er zou geen misbruik kunnen worden gemaakt, omdat er geen setjes zijn.
Samenvatting:
Het zou gewoon een toevoeging aan het spel zijn waardoor het leuker wordt lijkt mij!

Motivering:
Heel wat mensen zijn gefrustreerd door de steeds maar toenemende setjes, speciale wapen,producten,... dit zou echt een wereld zijn die terug naar de roots van het spel gaat.

Wat denken jullie?

Groet

Lee
 

DeletedUser

Goed idee

het is een goed idee er is alleen 1 maar, omdat jammer genoeg innogames geldberust is zal dit niet gaan gebeuren wel zou er een event wereld mogelijk zijn zoiets als de speedwereld

laat t me effe uitleggen
een paar jaar terug is er op .net het zogehete GM event geweest dit was een wereld die volledig vrij was oftewel iedereen kon alles en zoiets mis ik gewoon lekker random
 
Misschien is het een idee om één wereld met deze instellingen te starten voor iedereen, dus niet per server want dat gaan ze sowieso niet doen. Een nieuwe wereld op de meest algemene server .net waar iedereen van elke server dan terecht kan.
 

DeletedUser4130

^hier zit nog wel wat in. Idee is sowieso leuk! Suggestie van JorDes maakt het haalbaarder, en veel oudjes zien hier wel wat in denk ik. Is er weer eens wat nieuws. (bizar woord voor een oude wereld)
 
Mjah, mij lijkt 't niet per se iets, maar goed.
het komt er inderdaad wss toch niet, want Inno wil geld verdienen en zonder speciale setjes wordt dat in ieder geval een stuk minder.
 

Deleted User - 308552

Ik vind het idee geweldig, maar zoals meerdere mensen al aan hebben gegeven, Innogames is een bedrijf en bedrijven willen zo veel mogelijk geld verdienen. Een 'oldschool' wereld brengt minder geld op dan het huidige systeem waar mensen elke paar maanden weer geld uitgeven aan het kopen van kledingssets. Om het probleem van minder inkomsten te verkleinen zou je mogelijk wel kunnen denken aan:
- Een systeem waarbij je nuggets betaalt om op deze wereld te kunnen spelen, bijvoorbeeld 80% van de inlogbonus per maand, zodat je óf heel actief moet zijn óf geld betaalt om op deze wereld te spelen (en hoe actiever de wereld is hoe meer geld mensen er aan willen uitgeven).
- Reclames, gooi een banner in beeld waar reclames kunnen worden weergegeven en verdien meer geld (je zou deze banner kunnen laten verbergen door premium te betalen).

Nogmaals, het idee is geweldig, maar Innogames wil ook gewoon flink geld binnenhalen. Daarom is het misschien slim om er iets in te verwerken waardoor Innogames meer inkomsten krijgt.
 
Bovenaan