• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe update

ik hoor op andere servers dat er weer eens een nieuwe update aan zit te komen.

vooral de bouwers onder ons zullen dit merken.

nu is het
bouwen,bouwen,bouwen,repareren en leiderschap

dan is het
bouwen,bouwen,stamina,repareren en leiderschap

ik blijf het vreemd vinden,om tijdens een spel de regels te veranderen
maar jah....wat doe je eraan...??

:D
 

DeletedUser

dat houdt het spel dynamisch; anders geraak je er misschien te snel op uitgekeken of wordt het te voorspelbaar en te berekend...
 

DeletedUser

Ik heb het over deze versie. De .NL versie is nog in de betaversie, dus er kunnen telkens wijzigingen gebeuren.

Aangezien het ook in de andere versies is ga ik er vanuit dat de makers dit een betere opstelling vinden.
 

DeletedUser

er zou nog een voorwerp handelsysteem komen, ik weet niet of dat nu komt??
 

DeletedUser2079

en wanneer word er werk gemaakt van de minigames (poker-blackjack-...)
heeft een mod meer info?
 

DeletedUser

Daarvoor is dit ook een betaversie :eek:

Een spel is uit de bètaversie als het een update van 1.xx krijgt....:rolleyes:

En dat is op 20 december gebeurt ;)

Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwste internetbrowser, google Chrome. Deze is 2 weken geleden uit de bètaversie gekomen. Voorheen was het 0.xx en nu is het 1.xx
 

DeletedUser

Ik heb het over deze versie. De .NL versie is nog in de betaversie, dus er kunnen telkens wijzigingen gebeuren.

Aangezien het ook in de andere versies is ga ik er vanuit dat de makers dit een betere opstelling vinden.

waarom word dat nog altijd beweerd ?? alleen omdat er iets fout kan gaan en dan kunnen ze dat op de beta blamen of wa?

EDIT : word dus weer een waardeloze update zo te horen -.-
 

DeletedUser

waarom word dat nog altijd beweerd ?? alleen omdat er iets fout kan gaan en dan kunnen ze dat op de beta blamen of wa?

EDIT : word dus weer een waardeloze update zo te horen -.-

Dit beweren we omdat het nog steeds in de regels staat en dus ook zo is?

Geplande verbeteringen

The West is nog steeds in de testfase (betafase). Breng aub begrip op voor eventuele fouten die tijdens de betafase optreden.

Er zijn vele nieuwigheden voor The West gepland. Exacte gegevens kunnen we helaas niet verraden, noch voorspellen. Meer informatie zal je in ieder geval op het forum vinden.

* Steden kunnen een sheriff benoemen.
* Er zullen bijzondere vaardigheden voor duels komen.
* Schietpartijen tussen steden. Daarbij vechten alle spelers uit beide steden in een gevecht tegen elkaar.
* Bijzondere opdrachten voor de karakterklassen
* Voorwerpen handelen
 

DeletedUser

waarom moet iedereen altijd moeilijk doen over veranderingen in het spel..
 
vrij simpel....de regels veranderen tijdens een spel kan in mijn ogen niet.

stel voor je zit te pokeren,heb een royal flush in je handen ...en ineens worden de regels verandert en is een full house hoger..??

:bolhoed:
:confused:
 

DeletedUser

Je hebt ergens wel een punt op dat gebied; maar er is een onderscheid tussen "regels" bij een spel (zoals poker) en de "omgeving" hier bij The West. Oké, het is misschien erg dat je eerst Bouwen-Bouwen-Bouwen-Repareren-Leiderschap nodig hebt voor stadsuitbouw en na de update Stamina ipv Bouwen (1x); maar da's een kwestie van flexibel zijn en jezelf aanpassen aan die nieuwe situatie. Mensen zijn in't algemeen bang voor veranderingen; maar verandering is niet per definitie verslechtering...
 

DeletedUser

Dit beweren we omdat het nog steeds in de regels staat en dus ook zo is?

Geplande verbeteringen

The West is nog steeds in de testfase (betafase). Breng aub begrip op voor eventuele fouten die tijdens de betafase optreden.

Er zijn vele nieuwigheden voor The West gepland. Exacte gegevens kunnen we helaas niet verraden, noch voorspellen. Meer informatie zal je in ieder geval op het forum vinden.

* Steden kunnen een sheriff benoemen.
* Er zullen bijzondere vaardigheden voor duels komen.
* Schietpartijen tussen steden. Daarbij vechten alle spelers uit beide steden in een gevecht tegen elkaar.
* Bijzondere opdrachten voor de karakterklassen
* Voorwerpen handelen


kan je ook een hulp-sherrif benoemen??
 

DeletedUser

het is ook natuurlijk zo dat straks op den duur spelers zijn uitgekeken op de dingen en ook nieuwe updates wensen anders zullen ze weglopen... Dit zal nog wel vaker gebeuren ;) of het nou leuk of niet leuk is ;)

The west is natuurlijk niet te vergelijken met een Poker game
 

DeletedUser

ik kan geen een positief punt vinden bij dat uitbouwen verandert word.
dat heeft niets met uitgekeken raken te maken.mensen die nu bouwer zijn zullen er juist uitgekeken door worden nu al hun punten op bouwen verminderd worden.
 

DeletedUser

Zo met 3 van de zelfde is het natuurlijk wel heel makkelijk he om hoger te komen... En als je er over na denkt zal dit voor iedereen veranderen en dus niet voor een bepaalde speler veel meer effecten hebben...

Ik vind het wel beter zo :)
 

DeletedUser

vrij simpel....de regels veranderen tijdens een spel kan in mijn ogen niet.

stel voor je zit te pokeren,heb een royal flush in je handen ...en ineens worden de regels verandert en is een full house hoger..??

:bolhoed:
:confused:

Zoals ik zei, daarvoor is het een betaversie.

Poker zal inderdaad niet wijzigen, die regels zijn al eeuwenoud.

Ik kan mij niet voorstellen dat je dit spel zou blijven spelen als er geen opdrachten, werkzaamheden en andere nieuwigheden zouden bijkomen?
 
Bovenaan