• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Skill + In/uitzoom kaart

DeletedUser

Atletiek:
Hoe hoger deze vaardigheid, hoe sneller het arbeidsproces en hoe sneller je ergens naartoe bent.

Voorbeeld:
Positie A naar B (Atletiek level één:( 10 minuten
Positie A naar B (Atletiek leven twee:( 8 minuten

Tabak plukken (Atletiek level één:( Het duur 58 minuten voor je wat tabak gevonden hebt

Tabak plukken (Atletiek level twee:( Het duurt 52 minuten voor je wat tabak hebt gevonden


Kaart in/uit zoom
Hoe dichter je in een kaart inzoomt hoe meer je ziet. Je ziet dan bijvoorbeeld meer dan een logo. Verlaten huisjes en kaktussen enzo
 

DeletedUser2659

Atletiek je hebt een paard waardoor je sneller kan lopen en als je paardrijden uitbreid ga je ook sneller (als je een paard hebt.)

En kaart in en uit zoomen is moeilijke te maken hoor. moet je een heel nieuw grafisch pakket maken.:p
 

DeletedUser

Dus als je atletiek 20 zou hebben zou je binnen 5 minuutjes klaar zijn in plaats van 2 uur?
 

DeletedUser

het spel raakt met atletiek dan een beetje zijn karakter kwijt want dan kun je niet echt eerlijk meer concurreren met anderen want dan moet je perse punten inzetten op die skill om bij de top te horen en je moet heel actief zijn
 

DeletedUser

dan is het spel niet leuk meer, dan zou je al op een kwart van de tijd op lvl 99 zitten... :bolhoed:

kaart in of uitzoomen heb je toch niks aan? wat is het nut? :bolhoed:
 

DeletedUser

Het nut is dat het spel een beetje graphics krijgt. Verder moet de skill atletiek dan zo ingesteld zijn dat om een level te raisen dat je 3 punten moet inzetten en ook wat dollartjes moet betalen. Zo blijft het eerlijk. Want de tijden zijn nu echt belachelijk naar mijn mening :mad:
 

DeletedUser

Het nut is dat het spel een beetje graphics krijgt. Verder moet de skill atletiek dan zo ingesteld zijn dat om een level te raisen dat je 3 punten moet inzetten en ook wat dollartjes moet betalen. Zo blijft het eerlijk. Want de tijden zijn nu echt belachelijk naar mijn mening :mad:

als je de tijden belachelijk vind moet je dit soort spellen niet gaan spelen...

Point -> click -> kill
-> werk
-> bouw
 

DeletedUser385

maar dan zou iedereen alleen nog maar atletiek doen.

want als je dat puur doet, kan je behoorlijk snel $ en ervaring verdienen, dus betere kleding.
 

DeletedUser

het leuke van dit spel is juist dat je of je nou veel of niet veel actief bent gewoon chill kunt spelen. met mijn studie kan ik gewoon soms een dag niet actief zijn en hier maakt dat niet uit. (wel de rede waarom ik gestopt ben met tribalwars). Snelheid zou achteruitgang zijn.
 

DeletedUser

maar dan zou iedereen alleen nog maar atletiek doen.

want als je dat puur doet, kan je behoorlijk snel $ en ervaring verdienen, dus betere kleding.

Dat is dus niet waar, want;

1. je kan doordat je alleen maar atletiek doet dan GEEN andere goede arbeiden doen
2. Je alsnog je actiepunten moet uitgeven
 
Bovenaan