• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe ranglijst

Ben je het met dit idee eens?


  • Totaal aantal stemmers
    61
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4892

Tip: op het Engelse forum staan als richtlijnen iets andere namen. Ik heb er Visual Help van gemaakt, maar het kan ook zijn dat zij het anders noemen. In dat geval zou het beter staan om hun termen te gebruiken :p

zal er eens naar kijken...
 
Ook maar een leuke vertaling gemaakt, eigenlijk een edit van die van simmies :p
Ter info, een spoiler is op .net [spoil] ;)

Proposal
A renewed ranking.

Details
There have been a lot of ideas about the lay-out and content of the ranking recently. I have chosen some of these and combined them into this one. This is my idea:
- A new style for the ranking.
- There will be a ranking for players, cities, fort fights and of course the hall of fame.
- The achievements and fort battles will be new in the players ranking.
- Alongside the character, the profession of the player will also be visible.
- There will be a ranking in overall points for cities, but also duelling points, forts and other types.

Abuse Prevention
Good fort fighters can be chased by duellers, since they are easy targets. Important note on this one is that such actions are already possible.
Duellers can choose their victims by town, but that's also already possible.
Does someone know of another possible abuse?

Visual Aids
Warning: Moving picture!
2qicms3.jpg

Summary
A renewed ranking, with several different rankings and a better lay-out.

Administration
Does this idea meet the Ideas Guidelines & Criteria? Yes/No
Does this idea appear on any of the Previously Suggested Ideas List? Yes/No
 

DeletedUser

Misschien een kleine vertaling/uitleg bij het plaatje? Bijvoorbeeld vertellen dat speler = player en steden = cities?
 

DeletedUser4892

Hier, dat is handig, bedankt :)
Ik ga kijken of ik het plaatje niet gewoon in zijn geheel kan vertalen, en als dat niet lukt komt de uitleg erbij :)
 

DeletedUser8307

Klopt, dacht er ook even aan om te vertalen, want er zijn wel termen die onbegrijpbaar zijn. Speler, ranglijst, steden e.d.

Nog steeds een schitterend idee!
 

DeletedUser8307

Klopt, dacht er ook even aan om te vertalen, want er zijn wel termen die onbegrijpbaar zijn. Speler, ranglijst, steden e.d.

Nog steeds een schitterend idee!

Uhm ikzelf wou het niet vertalen btw ;)

En ja, als het ginds al staat geef dan is 'n linkje aub.
 

DeletedUser4892

het staat nog niet, maar na deze week heb ik twee weken innerlijke rust (geen school :p) dus heb ik genoeg tijd het plaatje te vertalen, om het daarna te posten op .net. Nog even geduld dus :)
 

DeletedUser

- Wij kijken niet op forums in een andere taal!

- Kan er ook een komen voor de Alliantie's? En dan die ook graag op ervaring duels, steden, leden, enz.
 

Deleted User - 308552

1. Wat bedoel je dáár nou mee??? :blink:

2. Is volgens mij ook al eens voorgesteld en zelfs áls je al wat wil voorstellen, moet je gewoon een nieuw topic openen volgens de richtlijnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

het staat nog niet, maar na deze week heb ik twee weken innerlijke rust (geen school :p) dus heb ik genoeg tijd het plaatje te vertalen, om het daarna te posten op .net. Nog even geduld dus :)

de innerlijke rust moet bezig zijn, hoog tijd om het op het engelse forum te poste :p
 

DeletedUser4892

Het heeft even geduurt, maar ik heb dan toch eindelijk het idee gepost op het forum van the-west.net Jullie kunnen het hier bekijken, en eventueel een goede mening geven ^^

Zoals je ziet heb ik de ranglijst weer een beetje mooier gemaakt (dat vind ik zelf tenminste). Ook zitten er weer wat nieuwe onderdelen in zoals een invite knop en telegram knop, maar dat kunnen jullie allemaal daar zien. Om tijd te besparen (vanaf morgen toetsweek, dus niet heel veel tijd) heb ik alleen het plaatje van players gegeven, en geen bewegend plaatje gemaakt.

Zou een mod als hij dit leest misschien dit bovenaan in de startpost willen zetten (om te voorkomen dat ik van die reacties krijg van mensen die het nu voor het eerst lezen:(
Dit idee is onderhand al gepost op de Engelse versie van The-West. Je kunt de Engelse versie HIER vinden.

Ik hoop dat het iets wordt :)

EDIT: Voor mensen die het nieuwe plaatje met het oude willen vergelijken, klik op tonen:
OUD:
2qicms3.jpg

NIEUW:
v47af7.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan