• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe ranglijst

Ben je het met dit idee eens?


  • Totaal aantal stemmers
    61
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

ja nou en
het komt toch op hetzelfde neer?

Misschien, maar een slecht uitgewerkt idee is altijd minder populair dan een sterk uitgewerkt idee. Dit idee is zo makkelijk te begrijpen met zulke goede visuele hulpmiddelen dat iedereen begrijpt waar het over gaat. Het andere idee was veel onduidelijker en maar op 1 ranglijst gebaseerd. Hier zit veel meer in.
 

DeletedUser4007

sterk uitgewerkt???
mwaaahh tis leuk gedaan dat wel

maar wat gaat de prestatie lijst laten zien?
en de fortgevechtenlijst?

om maar wat te noemen.
 

DeletedUser8307

Natuurlijk voor gestemd. Als ze dit niet invoeren begrijp ik 't niet meer. :p
 

DeletedUser

sterk uitgewerkt???
mwaaahh tis leuk gedaan dat wel

Mss ipv kritiek te uiten ook verbeter punten noemen ? Dus wat vind jij dan dat er verder moet worden uitgewerkt ?

maar wat gaat de prestatie lijst laten zien?

Wat zou de prestatie lijst laten zien.. hmmm.. Prestatie punten natuurlijk van hoog naar laag net zoals nu bij lvl en duel ep is.

en de fortgevechtenlijst?

om maar wat te noemen.

Wat betreft de fglijst kan je het beste voor schade / uitgeweken schoten gaan en mss nog Ko's erbij doen. Brengt wel 1 nadeel met zich mee dat mensen zich gaan focussen op schade ipv fort overnemen(dus niet meer voorop willen staan).
 

DeletedUser

Wat betreft de fglijst kan je het beste voor schade / uitgeweken schoten gaan en mss nog Ko's erbij doen. Brengt wel 1 nadeel met zich mee dat mensen zich gaan focussen op schade ipv fort overnemen(dus niet meer voorop willen staan).

Of net als duels op XP rangschikken.
 

DeletedUser14880

Er zullen qua programmering wat haken en ogen aanzitten, maar zeker een goed concept. Mag er van mij komen. :)
 

DeletedUser

misschien een idee om het op het engelse forum te gaan posten, dit idee is hier al wel geslaagd denk ik :)
 

DeletedUser4007

ontweken schoten krijg je alleen als er op je geschoten wordt.

dus dan moeten ze wel in de vuurlinie gaan staan ;)
 
Ik vind het idee van Simmies wel wat hebben, sorteren op behaalde xp bij fortgevechten. En dan eventueel ernaast aantal schade en KO's neerzetten ofzo.
 

Deleted User - 308552

Maar dan worden (bijvoorbeeld) de mensen die de klappen vangen (de LP-bommen dus) benadeeld. Dan zou er ook een ranglijst van ontweken schoten (of percentage ontweken schoten) moeten zijn ;)
 

DeletedUser

Ik vind het idee van Simmies wel wat hebben, sorteren op behaalde xp bij fortgevechten. En dan eventueel ernaast aantal schade en KO's neerzetten ofzo.

zelfde redenen als Tanais, als er geen ontweken ranglijst komt, moet dat van mij absoluut NIET
 
Bovenaan