• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe ranglijst

Ben je het met dit idee eens?


  • Totaal aantal stemmers
    61
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4892

Voorstel
Een vernieuwde ranglijst

Details
De laatste tijd zijn er veel ideeën over de ranglijsten. Ik heb de ideeën die mij leuk en handig leken eruit gepakt, en deze samengevoegd in 1. Het idee is dat:
- De ranglijst in de nieuwe stijl komt.
- Er een onderverdeling komt in spelers, steden en gallerij
- Prestatie en Fortgevechten nieuwe onderwerpen zijn bij spelers
- Behalve karakterklasse ook Beroep te zien is bij spelers
- Er behalve Steden algemeen, er ook een steden op ervaring, duels, fortgevechten, prestatie en vaardigheden komt.

Misbruikpreventie
Goede fortvechters kunnen opgezocht worden en geduelleerd worden bij een fort, maar dit kan nu ook al.
Duellanten kunnen mensen uitkiezen op stad, maar dit kan nu ook al een beetje.
Iemand nog iets?

Visuele hulpmiddelen
LET OP: Bewegend plaatje!
2qicms3.jpg

Samenvatting
Een vernieuwde ranglijst, met onderverdeling, nieuwe onderwerpen en meer informatie.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wow, die nieuwe stijl van de ranglijst, geweldig!
zo komt er ook plaats voor die prestatie en fortgevechten

Ik zeg 5/5!
 

DeletedUser13980

prachtig, al die ranglijsten,
Ik vind het een heel mooi visueel hulpmiddel, precies de nieuwe the-west stijl zoals die op beta is.
5/5
 
mee eens dat de ranglijst toe is aan een renovatie
alleen de chaotische prestaties hoeven er wat mij betreft niet bij
 

DeletedUser5512

mooi, alleen ben je nu de galerij der helden nog vergeten. Maar complimenten voor de mooie ranglijst, die inderdaad aan vervanging toe is! :)
 

DeletedUser

Zo snel niks op aan te merken ;)
Behalve dat die er goed uit ziet!
 

DeletedUser8307

Perfect idee. Zeer mooi gemaakt, vooral die ranglijst. :up:
Ik ben dus zeker voor dit idee. Dit moet er gewoon komen!!
 

DeletedUser

Zeer mooi! Van mij hoeft dat handwerkberoep er niet bij, maar het zit ook niet echt in de weg. Zeer mooi gedaan! Alleen een blik op het visueel hulpmiddel is genoeg om het idee te snappen. Devs hoeven (bijna) alleen te kopiëren en te plakken :p
 

DeletedUser4892

haha, bedankt voor alle positieve reacties :D
Misschien een poll?
 
Je kan denk ik links in een of ander kader nog het best de onderverdeling maken tussen steden, spelers en de galerij der helden. Dan wordt het een stuk overzichterlijker imo.

Verder vind ik het komen van een uitgebreidere ranglijst een prima idee, hoewel het van mij dus niet per se in deze vorm hoeft. Ook vind ik het laten zien van het beroep van iemand onnodig, onoverzichtelijk en sommige spelers willen het misschien niet bekend hebben.
 

DeletedUser

Voor mij is het top, dit wil ik ook wel zien komen, daar mag je zeker van zijn ! :D
 

DeletedUser4892

Op verzoek van oa Leones een nieuwe gemaakt, met onderverdeling in spelers, steden en gallerij der helden. Welke is beter mensen?

1 [OUD].
2qk1fo8.jpg
2 [NIEUW].
25he1j5.jpg

Zoals je ziet heb ik de 2e meer ondergedompeld in nieuwe stijl, maar hij is daardoor wat onoverzichtelijk, en een beetje lelijk. Kijk hier even doorheen, kijk puur naar de inhoud. De DEV's kunnen daar eventueel wat beter van maken natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De nieuwste staat mij meer aan, omdat dat duidelijker is. Wel weer mooi gedaan. :)
 

DeletedUser4892

bijs teden ook de beste fortvechterstad?;)

wie weet staat dat daar wel links. Dus dan zou het betekenen dat je bij de nieuwe meer ranglijsten kwijt kunt, zoals beste stad que ep, duels, gevechten, etc.
 

DeletedUser

zou handig zijn kan een deulanter sneller een goeie stad zoeken als zijn prooi:)
 
Bovenaan