• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe pc

DeletedUser4891

wij hebben thuis een nieuwe computer gekregen
nu speel ik dus met 2 computers op 1 account
heb ik nu ook een andere internetverbinding?
of kan ik gewoon rustig doorspelen?

mvg mark600
 

DeletedUser

de internetverbinding (ip)
word bepaald door van welke provider je bent,
mijn ip is vb 81.82.173.222 dus het maakt niet uit op welke pc of laptop ik me hier inlog ik heb altijd dit ip (in normale gevallen)

als je van belgie bent en bij telenet bent zijn er 2ip's

mvg:eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Als je maar één account hebt, is er nooit een probleem, op hoeveel verschillende netwerken je ook speelt. Heb je ook nog broers of zussen die thuis ook spelen, blijven de gewone regels van kracht. Zoals tyra al zei, heb je niet één verbinding per computer, maar meestal één verbinding per huis. Die twee computers maken dus deel uit van dezelfde verbinding.
 

DeletedUser

Als je maar één account hebt, is er nooit een probleem, op hoeveel verschillende netwerken je ook speelt. Heb je ook nog broers of zussen die thuis ook spelen, blijven de gewone regels van kracht. Zoals tyra al zei, heb je niet één verbinding per computer, maar meestal één verbinding per huis. Die twee computers maken dus deel uit van dezelfde verbinding.

Behalve als je van telenet bent;) dan heb je 2ip's. Voor de rest geeft Karthan (weer) gelijk :p
 

DeletedUser

multi acc?????????

:confused:maar als mijn vriendje ook speelt ik kom bij hem mag ik dan ook op mijn account??:confused:
 

DeletedUser

Als hij niet op dezelfde Wereld als jou speelt, dan mag je wel op zijn computer (Eigenlijk IP-Adres)
Maar stel nu dat jullie beiden op Wereld 1 spelen, mag dit niet.
 

DeletedUser

:confused:maar als mijn vriendje ook speelt ik kom bij hem mag ik dan ook op mijn account??:confused:

Als jullie elk ENKEL op je eigen account inloggen en spelen, is er wederom niks mis met regel §1.
Hou er wel rekening mee dat je dan (tijdelijk) op hetzelfde netwerk speelt, zodat ook regel §2 van kracht is (niet dezelfde personen of elkaar gaan aanvallen voor de komende 24u)


Verder wil ik ook nog even verduidelijken dat je bij Telenet niet zomaar altijd en overal 2 ip's hebt. Bij bepaalde formules bestaat er inderdaad de mogelijkheid om met twee ip's te gaan surfen, maar dan moeten de computers hier ook als dusdanig voor geconfigureerd zijn (eventueel met de nodige extra hardware). Ga er dus niet zomaar vanuit dat je twee accounts kan maken, enkel en alleen omdat je bij Telenet bent, want dan gaat het vroeg of laat mis. Je moet je dus net zo goed aan de regels houden.
 

DeletedUser

Zou ook niet weten wat er zo leuk is aan 2 accounts maken en met beiden constant geld te doneren. :p
Als je dat doet wil het zeggen dat je niet zo goed bent in spellen. En als je dus je eigen stad hebt, niet veel mensen in je stad zullen komen. Weinig nut lijkt me dan xD

En als je 2 IP's hebt, heb je dan sneller internet?
 

DeletedUser5740

en als je het doet omdat je het spel zo leuk vind. en gewoon meer popetjes wil ga dan zoals mij gewoon op 8 werelden spelen.
 
Bovenaan