• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Opdrachten

DeletedUser14251

De afgelopen update's zijn er behoorlijk wat opdrachten bij gekomen zoveel zelfs dat het voor mijn amper bij te houden is welke allemaal nieuw zijn en welke allemaal oude opdrachten zijn, nu heb ik gemerkt dat TW-DB niet echt meer ge-update word kwa opdrachten en dergelijke dus tis amper mogelijk om te zien hoe een opdrachtreeks in elkaar zit, de enige mogelijkheid om nu ''sommige'' opdrachtenreeks te kunnen volgen is op buitenlandse the-west wiki's te gaan (de franse of tsjechisce bijvoorbeeld) maar ook die hebben niet alle opdrachten en imo is dat echt gewoon triest om te doen waarom zouden wij op een andere the-west wiki moeten kijken als wij er zelf ook 1 hebben? nu is mijn vraag kunnen de mods de nieuwe opdrachten reeksen niet gwn op onze wiki gooien? zou het voor de mensen die voor opdrachten gaan makkelijk maken om de opdrachtenreeks te volgen en als ze ergens vast zitten gwn even op de wiki te kunnen kijken.

Graag hoop ik dat een mod of kroenuh hierop kan reageren :)!

Yus
 
De meeste opdrachten zijn easy hoor, TW-DB is imo gewoon een luxe waardoor niemand meer de opdrachten leest/snapt. Het hele idee achter die opdrachten is het verhaal natuurlijk.
Verder ben ik het wel met je eens dat het best apart is dat alle Wiki's apart geregeld worden. Gewoon 1 wiki tekst maken en elke CM de vertaling zelf laten regelen. TW-DB doet dit heel goed, alle info is hetzelfde, onafhankelijk van welke taal je kiest.
 

DeletedUser15915

Persoonlijk zal mijn voorkeur bij het publiceren van de opdrachten uitgaan naar hoe dit op de Engelse wiki wordt gedaan. Hier worden de opdrachten neergezet (incl. begin en eindtekst), alleen er wordt niet neergezet hoe je bepaalde opdracht-voorwerpen kan vinden. Hierdoor moet de speler zelf nog wel nadenken maar kan er wel gekeken worden naar de opdrachten.
 

DeletedUser14251

Persoonlijk zal mijn voorkeur bij het publiceren van de opdrachten uitgaan naar hoe dit op de Engelse wiki wordt gedaan. Hier worden de opdrachten neergezet (incl. begin en eindtekst), alleen er wordt niet neergezet hoe je bepaalde opdracht-voorwerpen kan vinden. Hierdoor moet de speler zelf nog wel nadenken maar kan er wel gekeken worden naar de opdrachten.


Dat klinkt voor mij wel als een goed idee, als er maar gwn zoiets op de wiki kan komen te staan waarmee je gwn makkelijker door de opdrachten heen kan gaan, soms kan je bijvoorbeeld na het afsluiten van een opdracht de volgende persoon niet meer vinden, is bij mij voorgekomen met de opdracht ''spoor van geesten'' kan die niet meer vervolgen omdat ik niet weet naar wie ik toe moet of naar welke plek ik toe moet, heb ook geen prestatie ofzo gekregen dat ik hem heb voltooid ofzo, dus ik zit maar stuck om die opdracht te kunnen vervolgen. (heb btw bij alle opdrachtgevers die ik kon zien op mijn map gekeken en niks gezien).
 

DeletedUser4007

voor jouw informatie.....
bij spoor van geesten krijg je alle opdrachten in de saloon en bij waupees dorp en heilige rots.
dat zijn de enige locaties in de spoor van geesten opdrachtlijn
 

DeletedUser16249

Weet iemand hoe ik bij de opdracht "Zakenidee" de blauwe stofel bij handel drijven wit kan krijgen?
 
Ik ben geen voorstander van sites waar alles uitgelegd staat (alleen handig als je er écht niet uitkomt). Als een opdracht niet op TW-DB staat, is gelijk de halve chat in paniek. Alles wordt voorgekauwd, niemand die er ook maar over nadenkt om even een hint te zoeken in de opdrachttekst. Voorwaarde is wel dat Inno goede hints geeft natuurlijk, het is niet altijd even duidelijk imo.
 

DeletedUser4007

en in de laatste opdrachten is dat een beetje teleurstellend die hints.
gewoon niets tot bijna niets.
of het ligt misschien aan de vertaling? waar iets verloren gaat?
maar dat weet ik niet, want ik weet de originele tekst niet
 

DeletedUser1448

en in de laatste opdrachten is dat een beetje teleurstellend die hints.
gewoon niets tot bijna niets.
of het ligt misschien aan de vertaling? waar iets verloren gaat?
maar dat weet ik niet, want ik weet de originele tekst niet

Nee dat ligt niet aan de vertaling. Ook in het engels zijn er geen hints meer tegenwoordig
 
tja mss dacht inno dat die hints erin stoppen geen zin meer heeft aangezien iedereen er toch meteen een hulpsite bij haalt of in de chat vraagt.
 
Naja, bijvoorbeeld paarse bloemen en blauwe bloemen (indigo en blauwe bessen), zou je nog uit kunnen komen.
Misschien heeft het te maken met het feit dat Inno nu elke 2 weken een nieuwe opdrachtenreeks heeft waardoor er wat minder aandacht is voor dingen als dit.
 

DeletedUser16209

we kunnen, vind ik persoonlijk, enkel maar blij zijn met de nieuwe opdrachten, of ze moeilijk zijn of niet maakt allemaal geen moer uit.
het feit dat die opdr komen is enkel maar vooruitgang, thumbs up voor inno.
 
Mjah, de meeste mensen keken idd toch wel op wiki's, maar toch vind ik het slordig: ze moeten die er wel gewoon in doen voor zowel de netheid van 't spel als voor de mensen die dingen zelf willen op- of uitzoeken.
 

DeletedUser1448

Bij de volgende opdracht zullen er terug goede hints zijn. Ze hebben naar de klachten geluisterd dus ;)
 
Bovenaan