• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Beste spelers,

Met ingang van vandaag (25 september) zullen we de beschikbare migratieroutes veranderen. De nieuwe migratieroutes zien er als volgt uit:

Briscoe
  • Wij openen een migratieroute naar Fairbanks.
  • Wij sluiten de migratieroutes naar Arizona & Dakota.
  • De migratieroute naar El Dorado blijft behouden.
Colorado
  • Wij openen een migratieroute naar Fairbanks.
  • Wij sluiten de migratieroutes naar Arizona & Dakota.
  • De migratieroute naar El Dorado blijft behouden.
Voor meer informatie over migraties verwijzen we je door naar deze wikipagina.

We hopen dat jullie deze nieuwe routes kunnen waarderen. Wij verwachten binnen nu en een aantal maanden ook migratiesroutes vanaf Arizona en Dakota te kunnen openen, echter is dat nu nog wat te vroeg.

Graag horen we je feedback over deze veranderingen in het daarvoor bestemde discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Laten we een aantal werelden weer wat actiever maken!
 
Hoi,
Bedankt voor deze indirecte reactie op mijn bericht betreft de migratieroutes. Maar deze veranderingen zijn totaal niet positief voor het spelplezier en de activiteit.
Het feit is gewoon dat Fairbanks een veel mindere activiteit heeft dan bijvoorbeeld Arizona of Dakota. Om dan de migratieroutes vanaf Briscoe en Colorado te openen naar Fairbanks heeft totaal geen zin, niemand zit te wachten om van de ene dode wereld te verhuizen naar een andere dode wereld. Het sluiten van de migratieroutes naar Arizona en Dakota, waar geloof ik veel mensen erg blij mee zijn (geweest) dat die mogelijkheid er was is totaal nutteloos.
Ik snap wel waarom jullie dat doen. Dan hopen jullie dat er mensen zijn die vanuit Briscoe en Colorado nog migreren naar Fairbanks om het daar voller en eventueel leuker te maken. Maar in praktijk gaat dat never nooit werken. De mensen die nog op Briscoe en Colorado spelen hebben namelijk al lang de mogelijkheid gehad om te migreren naar een andere wereld, maar deze mensen hebben dit expres niet gedaan. De verandering in de migratieroutes zal dit ook niet veranderen. Oftewel deze verandering in de migratieroutes heeft totaal geen nut.

Kortom, Fairbanks is niet te redden, jullie weten het ook, het sluiten van de migratieroutes naar wel actieve werelden is letterlijke zelfmoord van het spel. In mijn ogen is de enige mogelijkheid om de actieve spelers van Fairbanks te behouden is het openen van de migratieroutes vanaf Fairbanks, niet naar Fairbanks.

Ik hoop dat jullie er nog over nadenken om deze veranderingen terug te draaien of aan te passen, maar ik vrees dat jullie hier jullie eigen glazen ingooien.

Michel
 

DeletedUser15220

Huh? dit is wel heel plots? ik heb hier voordien niks over gelezen dit moest toch gewoon paar dagen op voorhand gemeld worden door jullie? Wat met de mensen die zo lang mogelijk aan het wachten waren om te migreren, die zitten nu vast en kunnen niet meer naar die werelden?
 

DeletedUser14962

Als het de bedoeling is van migratie om "de minder actieve werelden te vullen met actieve spelers" (zoals vermeld op de wiki) waarom worden migratieroutes naar Arizona en Dakota dan gesloten terwijl er tevens vermeld wordt dat "wij verwachten binnen nu en een aantal maanden ook migratiesroutes vanaf Arizona en Dakota te kunnen openen, echter is dat nu nog wat te vroeg."?
 

Deleted User - 486404

Ik schrik me een hoedje. Om welke redenen worden de migratieroutes naar Arizona en Dakota gesloten? Dit zijn volgens mij nog altijd actieve werelden. Het nieuws dat er migratieroutes gaan openen van Arizona en Dakota, naar een andere wereld, slaat bij mij wel in als een bom. Gaan we nu ook actieve werelden kapot gaan maken? Ik vraag me af wie er weg wilt van een actieve wereld...

Het is in mijn ogen nog altijd beter om actieve spelers van een niet zo actieve wereld naar een actieve wereld te halen dan omgekeerd. Dakota is trouwens de enige wereld (voor zover ik kan zien) die 'dichte bevolking' heeft. Zijn er soms teveel accounts op die wereld? Wordt het daar iets te gezellig of te druk? Ik ben misnoegd dat dit zomaar hier wordt geponeerd als een verbetering van het spel terwijl het, het tegenovergestelde effect heeft.

Waarom wordt er niet eerst een enquête of een rondvraag bij de spelers gedaan? Dan weten jullie wat de spelers willen en dan kunnen jullie bekijken wat mogelijk is. Dit is echt niet gezond voor dit prachtige spel...
 
Nou ja zeg, zat ik mij gisteravond te bedenken om van brisco, dode wereld naar arizona een actiefe wereld over te gaan .Ben ik vandaag een beetje bezig met voorbereiden daar van lees ik nu dat het plotseling ineens niet meer kan ....Wat raar en dat jullie het al gelijk met ingang van vandaag doen beetje heel vreemd .. zo heb ik geen zin meer in het spel om van de ene dode wereld naar de andere te moeten gaan verkassen. rare beslissen van jullie.
 
Woow, dit is wel ineens onverwachts. Hier op het forum wordt door een aantal leden aangegeven dat ze graag de migratie van Fair en El Do NAAR Ari en Dako open zouden zien. Daarop zijn ook een paar reacties gekomen van mensen die liever niet vanaf El Do naar Ari/Dako willen kunnen migreren, maar zover ik kan lezen, vinden de meesten (iedereen die tot nu toe gereageerd heeft) het een goed idee om de migratie VANAF Fairbanks te openen naar Ari/Dako (en dan miss ook naar El Do?)
En nu, enkele dagen later, wordt precies het TEGENOVERGESTELDE gedaan van wat spelers hebben aangegeven te willen doen?

Ik hoop dat dit nog teruggedraaid kan worden, net zoals toen met Ari, die eigenlijk al tegelijk open zou gaan met Briscoe. En het is wel duidelijk dat dat toen een slimme beslissing is geweest om dat terug te draaien.
 

DeletedUser16884

Ik reageer normaal niet op het forum, maar dit keer toch maar wel.
Wat een dom idee om die migratieroutes op deze manier te veranderen.
Wie heeft dat bedacht? En waarom luisterd deze persoon niet naar wat de spelers graag willen?
Ik ben net voor het event verhuist naar Dakota vanaf Colorado. Ik twijfelde eerst of ik wou wachten tot na het event, gelukkig heb ik dit niet gedaan, want op El Dorado en Fairbanks heb ik al een account en daar is het echt saai. Dakota vind ik veel leuker.
Ik hoop echt dat ze deze domme veranderingen terugveranderen en dat iedereen die dit ook vindt, hieronder reageert zodat @Kroenuh kan zien hoe dom de gemaakte keuze is.
 

DeletedUser16170

@Kroenuh waar ben je mee bezig? :D
waarom de 2 actiefste werelden afsluiten van migratie en naar en naar een dode wereld openen? ben je je baantje zat bij tw? :D denk je ach het zijn maar geldkoeien hier op de nl server en die hebben niks te vertellen? :D kroenuh ik geef je 1 advies hou de eer aan jezelf en ga weg voordat niemand je meer geloof voordat het dalijk te laat is!.

ach je denk er wss anders over als ik en dit nummer wat ik hieronder post past bij jou
 

DeletedUser16476

Misschien is het inderdaad maar beter om te reageren in plaats van op de "leuk" knop te drukken.
Zoals mijn medespelers al hebben aangegeven is de huidige keuze geen slimme zet.
Ikzelf heb enkel een actief account op Fairbanks en als je naar de activiteit van de wereld kijkt wat betreft de fortgevechten, duels en de saloon zijn dit nog maar een paar spelers (en altijd dezelfde). Een opkomst van 30 spelers wordt niet meer behaald bij fg's en de laatste keer dat een fg gedaan werd is op 3 september.
Hopelijk krijgen de spelers van Fairbanks de mogelijkheid om bij een oudere wereld aan te sluiten zoals Arizona of Dakota.
 

DeletedUser15485

Belachelijk gewoon, net als een nieuwe wereld op Graceland is nog steeds een fort niet gebouwd hoe zou dat toch allemaal komen dat alles mis is en gaat, triest echt triest dit allemaal..
 

DeletedUser16837

Ik wil op Dakota blijven spelen. Naar een andere wereld gaan klinkt overbodig. Het is leuk op Dakota, mijn stadgenoten helpen met spullen, waarom zou ik wegwillen? Ik snap niet waarom deze keuze gemaakt is. En kan ik nu gewoon op Dakota blijven spelen? Of moet ik stoppen met the-west?
 

DeletedUser15127

Ik wilde eigenlijk dit mijn mening laten zijn:
Hooivorken!
Brandende fakkels!
Guillotines!

Maar eigenlijk ben ik murw geslagen en heb geen hoop meer op herstel, het komt nooit meer goed.
Dat er bijvoorbeeld geluisterd wordt naar & rekening gehouden wordt met de voorkeuren van dat piepkleine laatste spelersbestand, hoe cool zou dat zijn.
 
Oké , ik schreef er gister in een ander topic nog een stukje over , resultaat ? Net vandaag reageren ze met een andere ( volgens mij geen goed idee)
Mirgratie naar Fairbanks ? die wereld is pieredood , daar ga je echt geen nieuw leven inblazen met deze routes .

Een betere optie zou zijn net andersom , Fairbanks naar de actiefste werelden op de server ( Arizona en Dakota)
Met de komst straks van de nieuwe wereld voorspel ik dat Graceland , binnen de kortste keren dezelfde weg opgaat ( kijk bv naar de uitbouw van de fortjes daar , wordt steeds minder en minder, waarom zouden we dan ook nog de moeite ervoor nemen ?)

Eldorado daarentegen is nog vrij actief , naar daar zou wel een optie kunnen zijn..

De Migratieroutes naar Arizona en Dakota afsluiten , is echt wel het domste dat je nu kan doen
Beste zou zijn te stoppen met elk jaar een nieuwe wereld te introduceren , ik snap wel , het is uit financieel oogpunt dat dit gebeurt , maar dit is echt niet de manier. Hopelijk luistert Inno een keer naar hun spelers en staat het CM team achter ons , of moeten wij klakkeloos blijven slikken ?

Nog een laatste ideetje , versnel de sluiting van Colorado/ Briscoe , geef de mensen die daar nog zitten de vrije keuze waar ze naartoe willen , maar zet een einddatum op die werelden , het heeft geen enkele zin om die werelden nog open te houden .

Das in een notendop mijn visie op de zaak;

Hopelijk wordt er voor een keer naar ons spelers geluisterd en wordt deze niet al te goed doordachte beslissing nog teruggedraaid .
 
Ik ben normaal gezien niet te vinden op het forum maar voor dit soort dingen zal ik er zeker zijn.

Ik heb het er al vaak met andere spelers over gehad dat een migratie de enige manier is om het spel terug actiever te maken. Maar deze "update" (eerder downgrade) zal absoluut het tegenovergestelde effect hebben. De routes sluiten naar arizona en dakota lijkt mij belachelijk. "Laten we het nog een beetje erger maken" zegt Innogames, we openen de routes naar Fairbanks? Wie haalt dat in zijn hoofd.. Ik ben één van de weinige actieve spelers op Fairbanks en we zouden maar al te graag naar een andere wereld migreren want die valt niet meer te redden.

Innogames zal wel denken "natuurlijk is het logisch om naar een nieuwere wereld te migreren" zonder werkelijk naar de cijfers te kijken. Zoals eerder in dit topic al gezegd is geweest door meerdere personen, het feit dat er nog spelers op colo, brisco zitten betekent dat ze het daar goed hebben, waarom zouden die dan naar een andere wereld gaan die wie weet zelfs nog doder is. Dan sluit ik me aan op wat Rowtag zegt, sluit deze werelden en stuur ze naar een andere wereld, als de werelden toch open blijven, is het nut van migreren weg.

Kortom, open de routes van colo en brisco terug naar zowel arizona als dakota en laat fairbanks ook naar deze werelden migreren. Met als motto de actievere werelden nog actiever te maken (wat ook de enigste logische oplossing is)
 

DeletedUser16881

Hoi,
Bedankt voor deze indirecte reactie op mijn bericht betreft de migratieroutes. Maar deze veranderingen zijn totaal niet positief voor het spelplezier en de activiteit.
Het feit is gewoon dat Fairbanks een veel mindere activiteit heeft dan bijvoorbeeld Arizona of Dakota. Om dan de migratieroutes vanaf Briscoe en Colorado te openen naar Fairbanks heeft totaal geen zin, niemand zit te wachten om van de ene dode wereld te verhuizen naar een andere dode wereld. Het sluiten van de migratieroutes naar Arizona en Dakota, waar geloof ik veel mensen erg blij mee zijn (geweest) dat die mogelijkheid er was is totaal nutteloos.
Ik snap wel waarom jullie dat doen. Dan hopen jullie dat er mensen zijn die vanuit Briscoe en Colorado nog migreren naar Fairbanks om het daar voller en eventueel leuker te maken. Maar in praktijk gaat dat never nooit werken. De mensen die nog op Briscoe en Colorado spelen hebben namelijk al lang de mogelijkheid gehad om te migreren naar een andere wereld, maar deze mensen hebben dit expres niet gedaan. De verandering in de migratieroutes zal dit ook niet veranderen. Oftewel deze verandering in de migratieroutes heeft totaal geen nut.

Kortom, Fairbanks is niet te redden, jullie weten het ook, het sluiten van de migratieroutes naar wel actieve werelden is letterlijke zelfmoord van het spel. In mijn ogen is de enige mogelijkheid om de actieve spelers van Fairbanks te behouden is het openen van de migratieroutes vanaf Fairbanks, niet naar Fairbanks.

Ik hoop dat jullie er nog over nadenken om deze veranderingen terug te draaien of aan te passen, maar ik vrees dat jullie hier jullie eigen glazen ingooien.

Michel
Vind ik een top reactie! Great Leader!
 

DeletedUser16476

Vanwege jullie feedback hebben we enkele veranderingen gemaakt aan de migratieroutes die vanaf 4 maart ingaan. De nieuwe routes zien er als volgt uit:

Vanaf Wereld 7 (nl7) migraties mogelijk naar Wereld 1 (nl1), Arizona (nl8), Colorado (nl10) en Dakota (nl11)

Vanaf Briscoe (nl9)migraties mogelijk naar Arizona (nl8), Colorado (nl10) en Dakota (nl11)

De redenen voor deze veranderingen zijn:



    • Jullie gaven aan dat Arizona nog actief is en dat het daarom niet wenselijk is om spelers vanuit Arizona weg te laten trekken naar de andere werelden
    • Om de activiteit op Arizona nog verder te verbeteren, zullen we de mogelijkheid om erheen te migreren vanaf Wereld 7 en Briscoe ook mogelijk maken
We hebben jullie feedback gehoord en we hopen dat we met deze veranderingen tegemoet komen aan de wensen van de community. Uiteraard staan we altijd open voor meer feedback, dus als je meer feedback hebt, laat het dan zeker weten in het discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
https://forum.the-west.nl/index.php?threads/nieuwe-migratieroutes.33571/#post-660609

Het is mogelijk om het te doen zoals de community het voorstelt, hopelijk kan dat nu weer gebeuren.
 

DeletedUser14096

Ik zou persoonlijk liever met me fair acc richting ari gaan dan andersom, momenteel is fair zo dood als...... tja veel dooier kan eigenlijk niet. Aangezien ari een stuk actiever is lijkt het mij veel logischer om de actieve spelers van een dooie wereld naar een levende wereld te brengen, zo komt ook daar weer nieuw leven en vers bloed waardoor het misschien weer een beetje ouderwets wordt....
 

DeletedUser16801

Wat een gefuck weer. met alle respect, ze zien zelf wat het gaat opleveren.
Eerst is dr ge****** over migratie en nu ist ineens nie goed. prima maar zie wattie zegt. Hij zei al, andere migraties is nog iets tevroeg.
Ga eerst dit nu maar afwachten :/
Misschien niet de beste route maar oke.

En misschen gaat fairbanks weer oprijzen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan