1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Discussie in 'Henry's Saloon' gestart door Kroenuh, 25. sep 2018.

Deel deze pagina

1. Jesse

Jesse

Leuk Bevonden:
    44

jellebie34, jv1997, Lordwasa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Davy Jones

Davy Jones

Leuk Bevonden:
    10
    De meesten hier delen dezelfde mening dat .nl nu al een tijdje niet meer is wat het ooit geweest was. Ik ga akkoord met deze stelling, en het wordt met elk jaar (en dus ook met elke nieuwe wereld) maar erger en erger. Maar wat me het meest opvalt is dat de meesten niet meer echt willen dat .nl nog iets voorstelt. Mijn main account is nu op Fairbanks, ikzelf heb geen tijd en zin meer om op een andere wereld van 0 te beginnen en weer 100(0)den €'s uit te geven aan setjes en zo zijn er meerdere hier. Aangezien migratie niet open gaat, god mag weten waarom, zijn er maar twee mogelijke opties voor zulke spelers: stoppen of er het beste van maken. Maar als je dat laatste probeert, en forten wilt verdelen om zo eerlijkere FG's te creëren, dan gaat de nr 1 stad daar (met oorspronkelijk 95% van de fortpunten) alles boycotten. Namelijk spelers fluisteren, TG'en en zelfs omkopen om zo toch geen forten te moeten verliezen. Terwijl hun doel zogezegd wel is om "meer activiteit naar Fairbanks te brengen". Ook 'onafhankelijke spelers' die beweren dat ze eerlijke FG's willen, staan keer op keer aan de sterkste kant.

Met heel dit verhaal wil ik één ding zeggen: .nl maak je zo leuk of zo saai hoe je het zelf wilt. Dat innogames elke rode cent uitmelkt en dat het spelersaantal nog harder dropt dan de like/dislike ratio van Youtube Rewind heeft inderdaad een impact. Maar de community zelf is misschien wel de grootste boosdoener dat .nl met uitsterven bedreigd is. (En jah ik hoor je het al zeggen "Het is de goeie die het zegt", sure misschien ben ik hypoctriet maar ik wil nu ook gewoon er het beste maken.)

3. leonid

leonid

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien iedereen zijn beklag hier doet zal ik ook effe iets zeggen. Stop met werelden openen, maak een mogelijkheid om te migreren zonder alle items te verliezen op de wereld waar je naartoe gaat, want dat is ook een reden dat ik ni migreer van colorado, en dan tegen andere spelers, fairbanks is ni dood, maar de mensen die er spelen zouden levendiger zijn op andere werelden.

Laatst bewerkt: 4. feb 2019
  4. leonid

leonid

Leuk Bevonden:
    1
    en wat betreft accounts op fairbanks, dat zijn voornamelijk oude accounts van in de tijd dat fair nog nieuw was toen mensen nog accounts maakten daar met de hoop om naar een andere wereld te ruilen, en nu zijn dat mensen die daar inloggen dagelijks voor paar munten of ervaring gewoon omdat ze ergens diep in hun achterste hopen dat ze ooit nog kunnen ruilen naar een andere wereld of migreren van fair naar een andere wereld. en je zou ook eens tegen innogames moeten zeggen, dat ze beter activiteit kunnen meten op basis van het aantal dagelijkse berichten/fluisters, dat geeft veel beter weer hoe actief een wereld is, want communicatie houd een wereld levend.

Maar dat punt van dat ik effectief items wil behouden met migratie, ook niet veilbare, is echt wel hoor, zo verschrikkelijk irritant als je naar een wereld gaat waar je ook maar iets geupt hebt, dan moet je dat item dat je upte aan rrh verkopen, dat item, dat je upte, omdat het goed is, en je het beter wou maken. er zijn 3 dingen die dat voor mij kunnen oplossen, 1 maak upgraded items veilbaar, 2 maak upgraded items unupgradebaar, dat je een level 1 geweer vb terug kan omzetten naar 2 geweren, dat zou al heel veel doen, 3, zorg dat je items houdt op de wereld waar je naartoe gaat.

Laatst bewerkt: 4. feb 2019
  5. Lesane P. Crooks

Lesane P. Crooks

Leuk Bevonden:
    30
    'oude' accounts op fair??? :D :D :D

6. leonid

leonid

Leuk Bevonden:
    1
    Ik noem alles van voordat ik stopte met spelen oud ja lesane.

7. cor696

cor696

Leuk Bevonden:
    99
    Mijn account kan je nu vinden op Fair (uit 2012)

Lordwasa vindt dit leuk.
  8. michel636

michel636

Leuk Bevonden:
    68
    Oud is ook maar relatief :')

9. JorDes

JorDes

Leuk Bevonden:
    79
    Mensen! Ik heb letterlijk 1 screen nodig om te laten zien dat inno's huidige beleid niet werkt.

https://i.imgur.com/ml8RRll.png

Huachuca heeft dezelfde bezettingsdichtheid (of ook wel bevolkingsdichtheid) als Briscoe.
    Dit laat toch wel zien dat inno's beleid totale onzin is? Over een paar jaar kunnen we zeker migreren van Ari of Dakota naar Huachuca of niet? :D Letterlijk gezien gaan we dan lege werelden vullen. lol.