• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe migratieroutes (april 2017)

Deleted User - 246560

Betekent dit dat ook Colorado (W10) dicht gaat? En is er al een datum bekend over W7, Briscoe (W9)?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Voorlopig komt alleen wereld 7 in aanmerking om te gaan sluiten. Echter wil ik dat nog een tijdje rekken zodat spelers de tijd hebben om ook naar bijvoorbeeld El Dorado te migreren.

Briscoe en zeker Colorado kunnen nog wel een tijdje mee.
 

Deleted User - 246560

Voorlopig komt alleen wereld 7 in aanmerking om te gaan sluiten. Echter wil ik dat nog een tijdje rekken zodat spelers de tijd hebben om ook naar bijvoorbeeld El Dorado te migreren.

Briscoe en zeker Colorado kunnen nog wel een tijdje mee.

Wel jammer dat het zo abrupt is. Ik wilde W7 naar Colorado (W10) overzetten. Maar afhankelijk van een huisgenoot die weinig tijd heeft.......

Maar ja... eerst het paas event afsluiten :D
 

DeletedUser16286

Kom allemaal naar Dakota als je van plan bent te gaan duelleren :) Maken we er daar nog een gezellige, actieve knokboel van... El Do is voor duels nog veels te jong, daar zijn nog een 5 mensen duellevel 250+
 
En wat gebeurt er als je al op alle werelden speelt ??
kun je dan ook overzetten van kleren en zo ?
 
Geen idee of het te bedoeling is, maar zodra de migratie voor een wereld opengaat is het toch ook niet meer mogelijk om op die wereld een nieuw account te starten?upload_2017-4-20_19-25-20.png
 

DeletedUser7902

Kom allemaal naar Dakota als je van plan bent te gaan duelleren :) Maken we er daar nog een gezellige, actieve knokboel van... El Do is voor duels nog veels te jong, daar zijn nog een 5 mensen duellevel 250+

heb net die duellijst eens bekeken, lekker riest is het eerder, ik haal met mn gezakt level van 290 bijna meer kans ik eldo, dan stijgen die tenmisnte ook eens wat
 

DeletedUser15915

Geen idee of het te bedoeling is, maar zodra de migratie voor een wereld opengaat is het toch ook niet meer mogelijk om op die wereld een nieuw account te starten?[/QU

Dit is ondertussen aangepast. Het zal nu niet meer mogelijk moeten zijn :)
 

DeletedUser16286

heb net die duellijst eens bekeken, lekker riest is het eerder, ik haal met mn gezakt level van 290 bijna meer kans ik eldo, dan stijgen die tenmisnte ook eens wat
Er zijn op Dakota best veel duellanten, maar nu niet actief, omdat er dus niks te doen is ;)Wrs heb je op Dakota aan mij al genoeg om mee bezig te zijn :p . Al denk ik dat je je op El Do snel gaat vervelen zonder enkele tegendruk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zouden jullie vanaf W1 ook eens migratie mogelijk kunnen maken, daar is ook werkelijk niks meer te doen.....ook al zullen de meesten dat niet willen maar geef tenminste
de mogelijkheid aan degene die het wel willen.
 
Zouden jullie vanaf W1 ook eens migratie mogelijk kunnen maken, daar is ook werkelijk niks meer te doen.....ook al zullen de meesten dat niet willen maar geef tenminste
de mogelijkheid aan degene die het wel willen.
Op die manier gaat dan ook die laatste oude wereld kapot en 't is begrijpelijk dat men dat wil voorkomen!
Bovendien kan je, als je op die manier redeneert, wel gewoon voor alles en iedereen overal de migratie openzetten, want ook vanaf Fair willen ongetwijfeld wel wat mensen naar een andere wereld...
 
Die wereld is toch al kapot, als ik niet kan migreren dan kan ik net zo goed dat account verwijderen op of op non actief zetten tot het misschien ooit wel mogelijk wordt....
 

DeletedUser16476

Die wereld is toch al kapot, als ik niet kan migreren dan kan ik net zo goed dat account verwijderen op of op non actief zetten tot het misschien ooit wel mogelijk wordt....

Je kan ook overwegen te stoppen met The West spelen.
 
Die wereld is toch al kapot, als ik niet kan migreren dan kan ik net zo goed dat account verwijderen op of op non actief zetten tot het misschien ooit wel mogelijk wordt....
Gelukkig is dit niet waar. Wereld 1 is nog vrij actief naar mijn mening. Ik kan natuurlijk wel begrijpen dat je graag van bepaalde oude rotten, wiens namen ik verder niet zal noemen, wil afkomen, maar goed, daarvoor is gelukkig ook nog de negeerfunctie te gebruiken :D :p

Je kan ook overwegen te stoppen met The West spelen.
Drastisch, maar waar. Enkel het slechte overal inzien is ook niet zo goed.
 
Bovenaan