• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe forummod

Ga ervoor! :D
Maar verlies niet uit het oog dat je het spel voor de lol speelt en dus actief kan blijven FG'en en duelleren tegelijk! Soms worden mods ingame inactief naarmate hun carriere vordert en dat is heel lief en zelfopofferend, maar ook wel zonde :(
 

DeletedUser8307

Heel veel succes, Harres! Je zal het vast goed gaan doen. Jammer dat er al gelijk kritiek gegeven wordt op iemand die zich nog niet heeft kunnen bewijzen.
 
Volgens mij proef ik wat persoonlijke wroeging tegen Harres door WH...
Ik heb nooit problemen gehad met de communicatieve vaardigheden van Harres.
En ik denk dat er meer met mij eens zijn.

On topic: Harres Gefeliciteerd.!:D

Leef jij ook nog :D

Harres, veel plezier met dit tuig op dit forum.
 

DeletedUser

suc6 Harres

wat een geHarres weer zeg :laugh: wens je van een "hele oude greenhorn " op W2 veel suc6 toe hier ;) het viel me laatst al op als je hier wat zegt krijg je eerst heel veel negatief commentaar dus :mad: dat zijn dus pas de greenhorns in dit spel he :p

grtjes van de ouwe :)
 

DeletedUser

Aaarrgghhh, ben ik geen mod meer... wordt Harres eindelijk aangenomen. Wie heeft er binnen het team zoveel overtuigingskracht? Vertel me je geheim ;)

Kortom, heeeeuuuulleeee goede keuze team.. En Harres, bewijs je maar eens flink ;) Heb er vertrouwen in!

Ps. de avatars van het team zijn wel lelijk :p Had voor pcnerdjes op z'n minst een kwalitatief hoge resolutie avatar verwacht.. Dat is mijn enige puntje van aandacht :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Aaarrgghhh, ben ik geen mod meer... wordt Harres eindelijk aangenomen. Wie heeft er binnen het team zoveel overtuigingskracht? Vertel me je geheim ;)

Kortom, heeeeuuuulleeee goede keuze team.. En Harres, bewijs je maar eens flink ;) Heb er vertrouwen in!

Ps. de avatars van het team zijn wel lelijk :p Had voor pcnerdjes op z'n minst een kwalitatief hoge resolutie avatar verwacht.. Dat is mijn enige puntje van aandacht :D

NOOR,,, we missen je !! :D
 

DeletedUser

nu harres hier mod is ben ik plots actiever aan het worden hm...

welkom bij dat gezellige mod team Harres :laugh: veel succes

kijk tanais nu heb je een maatje erbij :p
 
Bovenaan