• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuw item voor avo's

DeletedUser16946

Voorstel:
beste medespelers,iedereen weet dat avo's uitgestorven zijn,daarom een (wanhopig) idee om de avo's terug nieuw leven in te blazen

Details:
het idee is om een nieuw item in de drop table van random kist [item=2618000] te steken

eigenlijk is het een item die al lang niet meer in het spel zit,en miss zal er meer avo's gespeeld zijn als dit begeerde item terug ingame komt

het item die ik voorstel om terug ingame te steken is giftige slang [item=48013000].
de reden waarom ik voorstel om dit item terug ingame te steken is omdat het ook handig zou zijn voor fortgevechten,dus het is een meerwaarde voor meerdere "evenementen"

de droprate van dit item zou 1,00% zijn

Misbruikpreventie:
het item zal niet verkoopbaar op de stadsmarkt (wat blijkbaar nu het het geval is) dit om de markt niet uit balans te brengen
het item is wel upgradebaar (zoals nu ook het geval is)

Visuele hulpmiddelen:
afbeelding giftige slang (klik hier)

Samenvatting:
het terugbrengen van dit item zal fortgevechten en avonturen terug doen opleven

Administratie



laat zeker jullie mening horen over deze topic

mvg
psychomaniakje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16946

Zou mods hier aub op kunnen antwoordeb hoe het met deze topic zit?

Dank bij voorbaat
 
1) Allemaal leuk en wel , maar ben een beetje bang dat avo weer gaat stilvallen na het muntjesevent (gezien wat een scheldpartij het weer was de afgelopen dagen? :D ),een paar jaar geleden deed ik al een voorstel ivm met avo's , ook toen reageerde niemand , het is anders nogal simpel , in de wachtrij staan duurt immers veel en veel te lang ( als er geen event of ofdracht loopt waarvoor avo nodig is) Dit is heel simpel op te lossen door een (soort van) npc's avo's te implementeren (vrij makkelijk te doen) in het spel , zodat je niet nodelooos uren in de wachtrij staat ...
2 Ook voor fortgevechten deed ik een paar jaar geleden een voorstel dat een stille dood is gestorven , nl. geef een beloning als je meedoet aan een fgt ( ook gemerkt dat fgt's aantrekkelijker en talrijker bezocht werden als er een 75 muntjes beloning aan vast zat ?)
Wel geef iets ( hoeft niet groot te zijn , b.v. een blik spinazie ofzo , ik zeg maar wat .....) als je deelneemt aan een fgt , misschien wordt de boel zo wat levendiger , want geef toe TW NL is op stervens na dood , tijd om wat te doen heren mods (INNO) of is het net de bedoeling dat TW een stille dood sterft ? Ik vraag het me eerlijk gezegd soms af....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16946

1) Allemaal leuk en wel , maar ben een beetje bang dat avo weer gaat stilvallen na het muntjesevent (gezien wat een scheldpartij het weer was de afgelopen dagen? :D ),een paar jaar geleden deed ik al een voorstel ivm met avo's , ook toen reageerde niemand , het is anders nogal simpel , in de wachtrij staan duurt immers veel en veel te lang ( als er geen event of ofdracht loopt waarvoor avo nodig is) Dit is heel simpel op te lossen door een (soort van) npc's avo's te implementeren (vrij makkelijk te doen) in het spel , zodat je niet nodelooos uren in de wachtrij staat ...
2 Ook voor fortgevechten deed ik een paar jaar geleden een voorstel dat een stille dood is gestorven , nl. geef een beloning als je meedoet aan een fgt ( ook gemerkt dat fgt's aantrekkelijker en talrijker bezocht werden als er een 75 muntjes beloning aan vast zat ?)
Wel geef iets ( hoeft niet groot te zijn , b.v. een blik spinazie ofzo , ik zeg maar wat .....) als je deelneemt aan een fgt , misschien wordt de boel zo wat levendiger , want geef toe TW NL is op stervens na dood , tijd om wat te doen heren mods (INNO) of is het net de bedoeling dat TW een stille dood sterft ? Ik vraag het me eerlijk gezegd soms af....
Ik ken iemand die graven delft om het kerkhof.miss moet ik vragen om graf te graven voor de .nl comunity?
Als die toch op sterven ligt kunnen we maar beter een graf "reserveren"
 
Bovenaan