• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw idee!

DeletedUser

Voorstel:
Dat je een extra handwerk mogelijkheid krijgt helemaal aan het einde,

Details:

Dat je van de laatste mogelijkheid die iedereen nu heeft, dus bij veldkok "Heetste Chilli van het Westen, daar er 25 of 15 van moet hebben om een laatste super speciaal ding te krijgen, en dan niet iets wat verdwijnt maar blijft zoals een paard of dat het valt onder product, bv; De zadelmeester krijgt dan een paard met een snelheid van 250% en de smid een wapen of een geweer, de veldkok een voorwerp waardoor je meer leiderschap krijgt of een voorwerp dat je meer levens punten krijgt, en zo elke groep iets anders.

Misbruik:
Er zou geen misbruik kunnen worden gemaakt, omdat je alle spullen moet hebben.

Samenvatting:
Het zou gewoon een toevoeging aan het spel zijn waardoor het leuker wordt lijkt mij!

Administratie:
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ik denk van wel
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ik denk het niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16251

ik ben nooit verder gekomen dan craftlevel 50, maar krijg je niet al een prijs als je het laatste recept hebt?

-medicijnmantomohawk
-pete remington
en zo waren er dacht ik nog 2 voor elk handvaardigheid 1.
 

DeletedUser15117

Je moet het laatste recept maken en dan ergens naartoe lopen om dat te krijgen, verder klopt het wel hababiba.

Ik zelf zie dit graag in combinatie met een verhoging van het max craftlvl naar 1000 en natuurlijk met een hoop andere recepten. Verder hebben we idd al iets voor het huidige einde en daar hoeft er van mij niet zo nodig nog 1 bij.
 
Of ze kunnen nieuwe dingen toevoegen voor de bestaande levels, zoals met de westerner en zo. Eventueel dingetjes die altijd 'wit' zijn, zodat ze geen invloed hebben op het proces dat iedereen moet doorlopen die 650 wil worden.
Voorlopig zullen ze eerder dat doen, denk ik, want lvl650-crafters zijn momenteel erg zeldzaam (zeker als bv. zadelmeester).
 
Bovenaan