• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Niet meer husselen, spullen na verkoop

DeletedUser12132

Voorstel
Je invertaris niet meer husselen, na verkopen voorwerp

Details
Als je nu een item bij de handelaar of winkels verkoopt dan word automatisch je hele invertaris door elkaar gegooit. Dit is erg iritant als je meerdere items wilt verkopen, omdat je dan steeds moet zoeken. Kan dit dan worden uitgeschakeld, of een knop komen waar je kan kiezen of je dit uit of aan wil zetten.

Misbruikpreventie
Niet mogelijk

Visuele hulpmiddelen
Als iemand dit kan maken?

Samenvatting
Uiitschakelen of een knop kan laten komen, dat je invertaris niet meer door elkaar word gegooit.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

Denk niet dat we de devs hiermee bezig moeten gaan houden. Het is een kleine moeite om even opnieuw de verkoop open te klikken. Het kan irritant zijn maar lijkt me niet de moeite waard. Laat de devs maar zinnige problemen aanpakken zoals de fouten in het profiel van de alliantie.

2/5
 

DeletedUser

Als het een fout van chrome is kan dit op slot lijkt me? Moet je even een nieuwe versie installeren ofzo.
 

DeletedUser4892

Met tw pro kun je meerdere dingen tegelijk verkopen, dan is het ook gelijk opgelost :)
 

DeletedUser

hhhhhmmmm, ik zat ook al te denken, heb ik geen last van, zou wel graag zien dat je je broeken enzo kan sorteren als je bij de handelaar zit, moeet nu de hele tijd zoeken en scrollen tot ik het voorwerp vind dat ik wil verkopen.
 
Ik heb hier echt gigantisch last van, ik heb ook google chrome, werkt prima met alles, maar dat ene ding niet. Als ik ooit wat verkoop, verkoop ik meteen tientallen dingen. Daarom is dit voor mij heel erg irritant, ik moet elke keer zoeken en links me inventaris ernaast hebben om te kijken wat ik kwijt kan. Ik heb het topic niet gelezen waar die foutmelding werd gegeven, maar is er een oplossing voor(door mij of door t-w zelf)? TW pro installeren doe ik niet, heb net me laptop gecleand en dat was veel werk, dus zulke dingen hoef ik niet meer:p Voor mij dus 5/5
 
De devs (userscripts wss ook) kunnen hier niet veel aan doen, aangezien het te maken heeft met de manier waarop chrome werkt. Het probeem ligt dus bij chrome.
 

DeletedUser4892

ofwel: enige manier om dit te voorkomen is door meerdere items in 1x te verkopen met tw pro? of andere browser dan :p
 
Ik vond het al een ramp om van Internet explorer naar een andere browser te gaan:p, omdat ik dat altijd gebruikt had. Nu is google chrome ook al niet goed? Ik ga niet nog eens overstappen.. Ik zal dus met dit probleem verder moeten werken :(
 

DeletedUser

hhhhmmmm, zo groot is het probleem volgens mij niet, maar het is natuurlijk niet heel handig, maarja, ik zou gewoon firefox downloaden, IE is in mijn ogen echt een slechte browser, safari is aardig snel, nog nooit chrome gebruikt, ik zit altijd op firefox.
 

DeletedUser5512

IE rocks, overzichtelijk, makkelijk te gebruiken, alleen thewest doet er vervelend op, daar doe ik firefox.

Maar elmo, als ik iets verkoop schuift alles een vakje door, bedoel je dat of gaat jouwe ook producten tussen wapens zetten enzo?
 

DeletedUser

IE rocks, overzichtelijk, makkelijk te gebruiken, alleen thewest doet er vervelend op, daar doe ik firefox.

Maar elmo, als ik iets verkoop schuift alles een vakje door, bedoel je dat of gaat jouwe ook producten tussen wapens zetten enzo?

bij crome gaat alles op een willekeurige plek staan, dus dan krijg je idd de broeken tussen je duelwapens
 
Bovenaan