• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

New Boxtel zoekt 1 bouwer en 1 geldverdiener

DeletedUser

Hallo,

Ik ben Fixato de oprichter van New Boxtel, op het moment hebben we 4 leden.

2 vaste, en 2 die er nu gewoon even inzitten, maar die gaan weg zodra er betere kandidaten zijn.

We zijn een beginnende stad, in een rustige regio waar nog geen andere steden liggen. We zijn opzoek naar 1 "geldverdiener" iemand die dus werkt/quest/duelleert(we hebben nu nog geen doodgraver) en dan af en toe wat in de stadskas stort zodat we gebouwen kunnen uitbouwen. Maar we
we hebben dan natuurlijk ook een bouwer nodig. Die zoeken we dus ook een. Er zijn nog geen vereisten, aangezien we een erg nieuwe stad zijn, maar bouw lvl 10 plus zou fijn zijn. Natuurlijk doneren ik en de andere vaste persoon ook regelmatig, maar het is eigenlijk nog te weinig om goed te blijven groeien. Daarom zijn we opzoek naar nieuwe leden.


PM me ingame als je geinterreseerd bent: Fixato.

Groetjes,
 

DeletedUser

Kom jij heel toevallig uit boxtel? (noord brabant)
Ik kom uit Liempde :p (gemeente Boxtel is dat)
 

DeletedUser

haha ja ik kom uit Boxtel :p En ja ik ken Liempde. Zit jij toevallig in Boxtel op school?
 

DeletedUser

Ja inderdaad, maar we zoeken nog leden. We liggen in een nieuw en fris gebied. Met nog zeer weinig andere steden, onze handelaar zit op zo'n 80%, en we zijn zeer actief.

kandidaten?
 

DeletedUser

Oke de geldverdiener is er. Nu Alleen nog een bouwer? Kandidaten?
 

DeletedUser

Onze handelaar is nu klaar. We moeten allen nog woonhuizen uitbouwen. En dan zijn we weer beschikbaar voor nieuwe leden!
 
Bovenaan