• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

naam veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8758

Ik wil van mijn (inlog) naam af, kan ik mijn naam veranderen?
 

DeletedUser15117

Het zou kunnen dat de support jouw inlognaam kan veranderen (het kan iig voor op het forum), je kan het niet zelf doen.
 
Het is wel bijzonder, ik heb het maar 1 keer zien gebeuren. Bij greatrene, die Geitje werd. Dat was dan ook jarenlang een gewaardeerd teamlid ;) Verder heb ik het nog nooit zien gebeuren. Maar je kunt het vragen ;)
 

DeletedUser4007

misschien de volgende keer eerst nadenken voor je ee naam registreerd ;)
 

DeletedUser1448

Ik zou ook mijn naam willen veranderen :p
Ik snap nog steeds niet waarom ik deze heb gekozen :D
 

DeletedUser15538

Ik heb het al is bij de support gevraagd en toen werd mij verteld dat het absoluut niet kan... Maar blijkbaar kan het dus wel... Maar ga er maar van uit dat ze je naam niet veranderen ;)
 

DeletedUser8307

Natuurlijk kan dit niet. En had GreatRene/Geitje niet gewoon twee accounts? Een account op GreatRene en één op Geitje? Volgens mij was Geitje zijn nieuwe naam destijds op Briscoe, en noemde hij op W1 nog steeds GreatRene. Of heb je het enkel over het forum?
 

DeletedUser

Natuurlijk kan dit niet. En had GreatRene/Geitje niet gewoon twee accounts? Een account op GreatRene en één op Geitje? Volgens mij was Geitje zijn nieuwe naam destijds op Briscoe, en noemde hij op W1 nog steeds GreatRene. Of heb je het enkel over het forum?

voor een keer ben ik het met hannes eens en voor de eerste keer heeft hannes ook nog eens gelijk :p
 

DeletedUser

Het kan wel, maar het wordt gewoon nooit gedaan. Omdat een naamsverandering veel werk met zich meebrengt en het ook nergens goed voor is. Je had maar gewoon de juiste naam moeten kiezen en desnoods begin je gewoon opnieuw ;)
 

DeletedUser8307

Het kan wel, maar het wordt gewoon nooit gedaan. Omdat een naamsverandering veel werk met zich meebrengt en het ook nergens goed voor is. Je had maar gewoon de juiste naam moeten kiezen en desnoods begin je gewoon opnieuw ;)

Het kan inderdaad, maar veel werk?
 

DeletedUser8307

jij bent erg standvastig merk ik

Logisch dat ze het wel kunnen. Ik antwoordde niet op de vraag of het kan, maar of het toegestaan is, zoals in de beginpost gevraagd. Toch maar wat beter lezen vooraleer je commentaar geeft.
 

DeletedUser6244

topicopener vraagt niet of het toegestaan is maar of het kan dus dsv heeft wel degelijk gelijk :laugh:
 

DeletedUser6244

Het kan technisch gezien wel, maar volgens de regels niet. Weer zo 2 mierenneukers op het forum?

wat verwacht je als jij zo een reactie geeft:

Toch maar wat beter lezen vooraleer je commentaar geeft.

kijk maar is in de spiegel :laugh::laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan