• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Naam nieuwe wereld

Wat wordt de naam van de nieuwe wereld

• Oglalla

• Omaha

• Oregon

• Oracle

• Outlaw

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Howdy Cowboys en Cowgirls,

Een nieuwe wereld zal snel zijn deuren openen. Wij zijn weer op zoek naar een naam voor deze wereld. De naam van de wereld moet beginnen met de letter "O". Daarnaast moet de naam een link hebben met het Wilde Westen (bijvoorbeeld een plaats naam uit het Wilde Westen/Amerika).

Wij horen graag jullie suggesties!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team

@Kleiduif. waarom deze wereld door de strot drukken terwijl we al jaren roepen geen nieuwe wereld zorg dat het spel levendiger word?

Dat is de feedback die ik telkens terug geef bij InnoGames. Toch wordt er elk jaar weer voor gekozen om een nieuwe wereld te openen.

De reden die ik terug krijg is dat dit wordt gedaan zodat spelers die opnieuw beginnen, niet met een grote achterstand op andere spelers beginnen. Zo blijft het interessant voor nieuwe spelers om terug te komen naar The West.

Dat is de feedback die ik telkens terug geef bij InnoGames. Toch wordt er elk jaar weer voor gekozen om een nieuwe wereld te openen.

De reden die ik terug krijg is dat dit wordt gedaan zodat spelers die opnieuw beginnen, niet met een grote achterstand op andere spelers beginnen. Zo blijft het interessant voor nieuwe spelers om terug te komen naar The West.
nieuwe spelers die samen met oude spelers moeten beginnen hebben al helemaal geen kans om bovenin te komen
ze worden gewoon weggespeeld door de ervaring van oudere spelers en zijn bijna altijd de sjaak met duels fg's en avo's
dus die zogenaamde achterstand blijven ze hebben en verliezen doen ze dan al vanaf het begin
dus de opmerking van inno is gewoon lachwekkend

ontopic
OMG not again

Ook ik ben het er helaas niet altijd mee eens, maar dit wordt opgedragen. De feedback blijf ik terugkoppelen aan InnoGames. Het is aan hun vervolgens om te bepalen of er iets mee wordt gedaan of niet.

Voor wat betreft de voorstellen voor de nieuwe naam die we toch nodig gaan hebben. Ik heb een aantal namen op een rij gezet. Jullie kunnen nu stemmen op de namen. Er kan deze keer op 2 van de namen worden gestemd.

Terug
Bovenaan