• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Naam nieuwe wereld

Wat wordt de naam van de nieuwe wereld?

• Niagara

Stemmen: 2 6,9%
  • No Name

• Nisga a

• New Amsterdam

Stemmen: 16 55,2%
  • New Jersey

Stemmen: 0 0,0%
  • Notthingham

Stemmen: 3 10,3%
  • Nomans Land

Stemmen: 4 13,8%

• Totaal aantal stemmers
    29
  • Enquête gesloten .

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Howdy Cowboys en Cowgirls,

Een nieuwe wereld zal snel zijn deuren openen. Wij zijn weer op zoek naar een naam voor deze wereld. De naam van de wereld moet beginnen met de letter "N". Daarnaast moet de naam een link hebben met het Wilde Westen (bijvoorbeeld een plaats naam uit het Wilde Westen/Amerika).

Wij horen graag jullie suggesties!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Graag alleen normale naamsuggesties. Of je het nu wel of niet eens bent met de nieuwe wereld. Deze komt er toch wel. Het is aan jullie of je er wel of niet gaat spelen.

Ik heb een serieuze suggestie gedaan omdat het er inderdaad toch komt, willen of niet, ik zal er zelf niet spelen. Zolang ze er genoeg aan verdienen zal er ieder jaar een wereld geopend worden. Dat is het enigste dat telt voor Inno.

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Vanaf nu is het mogelijk om te stemmen op de nieuwe naam!

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Is een apostrof in de wereldnaam niet mogelijk? Of kan dat wel, maar is die alleen in de poll weggevallen?
Helaas is een apostrof in de wereldnaam niet mogelijk. Vandaar dat ik deze namen op een andere manier in de poll heb geplaatst.

Zonde dat er terug een nieuwe wereld geopend wordt. Een "tijdje" terug kregen we de vraag omtrent een eventuele migratiepoll naar .net? Wat is er daarmee gebeurd? Er zijn hier een aantal nieuwe migratie opties geopend werelden werden gesloten goed idee. Maar waarom again een nieuwe wereld openen? Wordt er dan niet geluisterd naar de COMM? Telkens het antwoord terug krijgen van "Voor wat betreft de migratie opties blijf ik dit aangeven aan InnoGames. Vraag me af of er daadwerkelijk iets door gecommuniceerd is richting t inno team? Waarom lukte het eerder voor een .DK of een .SE wel om te migreren? NoToMigration. "Yes To A new world".

de dk en se comm bestaan niet meer
als je die probeert kom je op .net uit
dus eerst moet deze comm meer kosten dan opleveren voor ze besluiten over te gaan tot samenvoegen met .net

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Zonde dat er terug een nieuwe wereld geopend wordt. Een "tijdje" terug kregen we de vraag omtrent een eventuele migratiepoll naar .net? Wat is er daarmee gebeurd? Er zijn hier een aantal nieuwe migratie opties geopend werelden werden gesloten goed idee. Maar waarom again een nieuwe wereld openen? Wordt er dan niet geluisterd naar de COMM? Telkens het antwoord terug krijgen van "Voor wat betreft de migratie opties blijf ik dit aangeven aan InnoGames. Vraag me af of er daadwerkelijk iets door gecommuniceerd is richting t inno team? Waarom lukte het eerder voor een .DK of een .SE wel om te migreren? NoToMigration. "Yes To A new world".

Dat verzoek staat nog steeds uit bij InnoGames. Een datum wanneer dit zal gaan gebeuren voor de Nederlandse taalversie is nog niet bekend. Met enige regelmaat vraag ik of dit nog het plan is, maar voor nu zijn er geen plannen om de werelden naar de .net server te gaan migreren.

Bovenaan