• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Naam nieuwe wereld oktober 2021

Welke naam zou de nieuwe wereld volgens jou moeten krijgen?

  • Kentucky

    Stemmen: 8 28,6%
  • Kansas

    Stemmen: 1 3,6%
  • Kiowa

    Stemmen: 4 14,3%
  • Klallam

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kadohadacho

    Stemmen: 2 7,1%
  • Kickapoo

    Stemmen: 10 35,7%
  • Klickitat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kossuth

    Stemmen: 2 7,1%
  • Kootenai

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kenosha

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .
Er is 1 grapnaam door de 'selectie' gekomen en die krijgt op de laatste dag opeens allemaal stemmen... :huh:

Ben voor het voorstel van Bisser. Tweede stemronde met Kentucky, Kiowa en Kossuth als keuzes (nr 2-4)
 
De Kickapoo of Kikapú zijn een indiaans volk in de Verenigde Staten en Mexico.

hoe bedoel je grapnaam? valt precies in de lijn van hua issa en jica
en waarom wil je opeens een stemronde zonder degene met de meeste stemmen?
en bisser kwam zelf met kickapoo aanzetten?
en als je goed op hebt gelet? hebben sommige spelers hun stem veranderd
als je kijkt bij nieuwe leden op het forum? zijn er niet eens leden bijgekomen. dus dat is ook alweer onzin
en zoals anc al zei? er is 1 stemronde.. dus dat je daarna nog begint over een 2de stemronde???
nutteloos dus
 
Masta, ben het grotendeels met jouw post eens, maar er zijn wel duidelijk nieuwe leden bij gekomen, dus ik weet niet wat jij in je ogen hebt... :p

Laatste lid dat is bijgekomen heeft gisterochtend een account aangemaakt, terwijl zijn hoogste speelwereld een level 4 is. En dat vind jij "normaal" ?
 
Zo te zien gaat het nu alleen nog maar tussen kentucky en kickapoo. Daarom maar stem gewijzigd naar kickapoo ook al had ik liever kossuth.

nog 4 minuten, wat een rare tijd om een enquête te sluiten om 13.11:huh:
 
De Kickapoo of Kikapú zijn een indiaans volk in de Verenigde Staten en Mexico.

hoe bedoel je grapnaam? valt precies in de lijn van hua issa en jica
en waarom wil je opeens een stemronde zonder degene met de meeste stemmen?
en bisser kwam zelf met kickapoo aanzetten?
en als je goed op hebt gelet? hebben sommige spelers hun stem veranderd
als je kijkt bij nieuwe leden op het forum? zijn er niet eens leden bijgekomen. dus dat is ook alweer onzin
en zoals anc al zei? er is 1 stemronde.. dus dat je daarna nog begint over een 2de stemronde???
nutteloos dus


volgens forum lijst 1 nieuw lid?

Beetje apart om het eerst onzin te noemen, en het vervolgens weer zelf toe te geven, maar goed, jij doet niet anders :p
 
1 lid is nog geen leden zoals jij het noemt
jij doet alsof er hele hordes bij zijn gekomen :D

" Dan had Kentucky nml 9 gehad en is dat nepaccount zeker beslissend geweest. "
is nog helemaal niet bevestigd dat het een nep account is....dus je lult weer
 
We vragen alleen om een eerlijke stemming, wat heb jij daartegen vraag ik me dan af?

Enige wat we willen bereiken is een naam die gekozen is door de meeste spelers, niet door de meeste accounts :p
Als het goed is, is dat nu het geval.
 
Het is dat ik vergeten ben mijn stem nog te wijzigen (stond nog op Kossuth)... :p
Dan had Kentucky nml 9 gehad en is dat nepaccount zeker beslissend geweest.
Jammer dat je dat vergeten bent, maar met die logica kan je ook zeggen dat mensen vergeten zijn te veranderen naar Kickapoo of vergeten zijn een nog betere naam voor te stellen toen dat kon.
De mogelijkheid om te stemmen en veranderen is geweest en er is een winnaar.

We vragen alleen om een eerlijke stemming, wat heb jij daartegen vraag ik me dan af?

Enige wat we willen bereiken is een naam die gekozen is door de meeste spelers, niet door de meeste accounts :p
Als het goed is, is dat nu het geval.
Begrijpelijk, maar nu is beide het geval. De spelers die wilden hebben namen kunnen voorstellen en daarover kunnen stemmen. Als er al iemand een extra account heeft aangemaakt enkel voor de stemming (hooguit 1 account dus) heeft dat niet de uitslag veranderd.

Maar... waar komt de "we" vandaan? Lijkt er verder meer op dat de winnaar niet bevalt en van alles wordt voorgesteld om de stemming nog te veranderen. Helaas maar zo werkt een stemming :p.
 
Jammer dat je dat vergeten bent, maar met die logica kan je ook zeggen dat mensen vergeten zijn te veranderen naar Kickapoo of vergeten zijn een nog betere naam voor te stellen toen dat kon.
De mogelijkheid om te stemmen en veranderen is geweest en er is een winnaar.


Begrijpelijk, maar nu is beide het geval. De spelers die wilden hebben namen kunnen voorstellen en daarover kunnen stemmen. Als er al iemand een extra account heeft aangemaakt enkel voor de stemming (hooguit 1 account dus) heeft dat niet de uitslag veranderd.

Maar... waar komt de "we" vandaan? Lijkt er verder meer op dat de winnaar niet bevalt en van alles wordt voorgesteld om de stemming nog te veranderen. Helaas maar zo werkt een stemming :p.

Wat bedoel je hier nou weer mee? Leg dan eens uit wat jij er zo gek aan vindt dat mensen graag een eerlijke stemming willen?

Het enige wat ik gevraagd heb is om dat ene account, waarvan jij zelf in fluister toegaf dat het geen zuivere koffie was, niet mee te nemen in de stemming.
In fluister was je het volledig met me eens en zou er een oplossing voor verzinnen, je hebt zelfs je eigen stem ervoor aangepast. En vervolgens op forum beweren dat 'er vanalles wordt voorgesteld om de stemming nog te veranderen'. Dat is gewoon best wel oneerlijk en zelfs triest van je, anc :p

hoe weet jij waar "het nepaccount" op gestemd heeft? Misschien heeft die ook wel op kossuth gestemd dan maakte het niks uit.

Dat weet dus niemand mitch, maar omdat ik vroeg om deze stem niet mee te tellen werd er automatisch vanuit gegaan dat die 'tegen mij' gestemd had.. maar dat staat dus niet eens vast.. :p
 
Bovenaan