• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Naam nieuwe wereld oktober 2021

Welke naam zou de nieuwe wereld volgens jou moeten krijgen?

  • Kentucky

    Stemmen: 8 28,6%
  • Kansas

    Stemmen: 1 3,6%
  • Kiowa

    Stemmen: 4 14,3%
  • Klallam

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kadohadacho

    Stemmen: 2 7,1%
  • Kickapoo

    Stemmen: 10 35,7%
  • Klickitat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kossuth

    Stemmen: 2 7,1%
  • Kootenai

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kenosha

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .
Dat is wel waar het bij de meesten om gaat mas, maar wel grappig dat de mensen die er het minst gaan spelen het hardste zeuren over namen :p
 
Wat bedoel je hier nou weer mee? Leg dan eens uit wat jij er zo gek aan vindt dat mensen graag een eerlijke stemming willen?
Volgens mij zeg ik dat nergens? Wat ik gezegd heb, is dat voor zover er iets niet eerlijk is gegaan, dat niet de einduitslag heeft veranderd.

Het enige wat ik gevraagd heb is om dat ene account, waarvan jij zelf in fluister toegaf dat het geen zuivere koffie was, niet mee te nemen in de stemming.
In fluister was je het volledig met me eens en zou er een oplossing voor verzinnen, je hebt zelfs je eigen stem ervoor aangepast. En vervolgens op forum beweren dat 'er vanalles wordt voorgesteld om de stemming nog te veranderen'. Dat is gewoon best wel oneerlijk en zelfs triest van je, anc :p

Jij inderdaad wel ja, maar buiten jouw feedback was er ook de onderstaande opmerking die over wat anders gaat. Vandaar dat ik het raar vond dat je het woord "we" gebruikte. Dat suggereerde namelijk dat je namens iedereen wilde spreken, terwijl het voor anderen specifiek over de winnaar ging.. Dat ik dat raar vond wilde ik aankaarten en dan gelijk ook reageren waarom een tweede stemronde (zonder de winnaar) niet gaat gebeuren.

Er is 1 grapnaam door de 'selectie' gekomen en die krijgt op de laatste dag opeens allemaal stemmen... :huh:

Ben voor het voorstel van Bisser. Tweede stemronde met Kentucky, Kiowa en Kossuth als keuzes (nr 2-4)
 
De opmerking die je citeert van mij is binnen 2 uur weerlegd door Masta.
Ik las Kickapoo als letterlijke vertaling van Kiekeboe; toen ik het googlede vond ik daarnaast dat het een frisdrankmerknaam was. Vandaar dat ik dacht dat het een grap is (er was ook 0 onderbouwing gegeven door Bisser bij het voorstel). Andere grapnamen waren niet verkiesbaar, anders had ongetwijfeld 'Kansloos' de meeste stemmen gekregen gezien hoeveel zin iedereen heeft in die wereld :p

Masta legde uit dat Kikapu ook een indianenstam is en de verandering in het aantal stemmen kwam door mensen die de laatste dag nog veranderden. Zodoende is de inhoud van mijn bericht weerlegt. De meerderheid heeft bepaald en daar leg ik me uiteraard bij neer. En uiteindelijk is het toch aan jullie als Mods om te bepalen welke naam de wereld krijgt.

Voor de volgende keer twee tips:
  1. geef aan dat alleen stemmen van accounts meetellen die zijn aangemaakt voordat de poll werd geopend en handhaaf hierop door bvb in de reacties te noemen waarop de nepaccounts hebben gestemd
  2. het stemmen veranderen is natuurlijk onzin en werkt opportunisme in de hand. Dat zouden jullie beter uit kunnen zetten en vervangen door een tweede stemronde met de top 3 oid
 
@ancoonbar met 'we' bedoelde ik vooral dat Worst en ik niet echt leuke reacties ontvingen, terwijl we alleen goede bedoelingen hebben :)

Zullen we maar alvast een naam kiezen voor volgend jaar nu de stemming er lekker in zit? :p
 
Ik vind de naam Kickapoo wel prima, was ik hier nog bij geweest tijdens de stemming had ik echter anders gestemd.
Een dubbel gevoel maar toch ook een goed gevoel!
Helaas zal ik nu iedere keer met het bekende nummer in mijn hoofd zitten: Kickapoo van Tenacious D
Kickapoo
 
Helaas te laat voor de poll. Ik wil wel mijn complimenten uiten voor de stijgende lijn qua creativiteit elke keer als we weer een nieuwe wereld openen. Ik ben tevreden dat we proberen het zo belachelijk mogelijk te maken met een soort van redenatie erachter (ik twijfel bij de winnaar voor de achtergrond nadat ik de reacties heb gelezen, maar ok).

Ik zou zeggen, zet de trend door!

Mijn favoriet was wel Kadohadacho geweest. Die komt overeen met die andere namen die niet uit te spreken vallen.

En voor wat betreft de stemfraude, dat is toch een normale gang van zaken? Als mijn naam erin staat en ik fluister 50 man per wereld om erop te stemmen kan ik dit toch ook manipuleren? Hoort er nou eenmaal bij.
 
Bovenaan