• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Multie player

DeletedUser16444

Hoi,hoi,

Sinds kort ben ik maar eens avonturen gaan spelen.
Nu wordt er blijkbaar verschil gemaakt tussen fortgevecht bonussen en multie player bonussen.
Kan iemand vertellen hoe dat nu zit?
maw, welke buffs zou je kunnen gebruiken of alleen maar echt die waar multie player bij staat? Harnas, munitieriem?

In de Wiki wordt bij het topic "avonturen" gesproken over bonussen van het gouden geweer.
Ga je kijken bij dat geweer op TW-DB zie je echt alleen fort gevecht bonussen.

Riko
 

DeletedUser16444

Hmm. zojuist Harnas willen gebruiken bij een avontuur.
+4 multie player verdediging staat erbij.
Werkt niet :(
Nog steeds 2 overblijvende acties ervoor.

Riko
 
Een harnas zou 't idd wel moeten doen lijkt me ook. Helaas is de scheidslijn erg vaag, maar volgens mij doen dingen als ammunutieriemen het wel in avonturen en dingen als een amulet het niet in de avonturen!
 
wiki:

Alleen de multiplayer aanval en verdediging bonussen van andere kleding en buffs verbeteren uw statistieken tijdens avonturen, geen attributen of andere bonussen die ze mogelijk kunnen geven.
 

DeletedUser15915

Buffs zoals een harnas en ammunitieriem worden gebruikt bij een avontuur. Dit kan je zelf controleren door de pagina na een avontuur te herladen, je zal zien dat er dan één overblijvende actie gebruikt is.

Het gaat dus alleen om records met multiplayer aanval/verdediging. Schade enz helpen niet in avonturen.
 

DeletedUser16444

Hmm pagina herladen..

Ik ga het maar eens proberen met een amuriem. zien of dat nog wat uitmaakt.
en hoe zit dat met het Gouden Geweer zoals in de Wiki staat?
Kan iemand daar iets meer licht in scheppen?

Riko
 

DeletedUser15915

Het volgende telt mee in een avontuur van het gouden geweer:
- De (basis)schade
- De attribuutpunten
- De multiplayer aanval en verdediging (5 van beide)

De bonusschade (15) helpt niet in avonturen. Het klopt dat er fortgevechtbonus staat, echter komt dit nog uit de tijd dat er geen avonturen waren.
 

DeletedUser16444

Dankjewel Cor.
had al eens geprobeerd met GG en viel me niet echt tegen nog.

Riko
 
Bovenaan