• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

moe van het winnen

DeletedUser

hallo,

ik heb even een vraagje. dan vooral aan de mensen van DC en miles. zijn jullie al moe van het winnen? jullie winnen de afgelopen tijd ongeveer alles, maar gaat dat niet een keer vervelen?:D
 

DeletedUser

ik heb een goed iedee.
als we nou gewoon zorgen dat dc en miles alle forten in handen hebben moeten ze zich wel tegen elkaar keren als ze nog iets te doen willen hebben.:):)
 

DeletedUser

Nou helpt het ook wel als onze vijanden onderling ruzie maken en vervolgens weglopen en bij ons willen komen (en dan heb ik het over spelers)
 

DeletedUser

bij new town lopen de meeste goeie spelers weg idd. nu zijn er weer nieuw plannen en gaan ik slab en master ook weg. maar we gaan niet naar jullie;)
 

DeletedUser

de nieuwe plannen van de leiding. en trouwens:
kan ik nog een beroep doen op kars zijn vermogen ruzie tussen CM en DC te veroorzaken?:D
 

DeletedUser

de nieuwe plannen van de leiding. en trouwens:
kan ik nog een beroep doen op kars zijn vermogen ruzie tussen CM en DC te veroorzaken?:D

Join DC of CM, en val ze aan, stuur je slachtoffers een telegram, dit deed ik uit opdracht van de leiding, sorry
Tadaaaa, ruzie ;D
 

DeletedUser

zo makkelijk veroorzaak je geen ruzie hoor ^^

en nu aan bebao een vraag, waarom kom je elke zoveel tijd (oke nu is het nog wel gematigd en zeg je het niet echt op die manier) dat de wereld dood, overheerst of whatever is :p.
 

DeletedUser

zo makkelijk veroorzaak je geen ruzie hoor ^^

en nu aan bebao een vraag, waarom kom je elke zoveel tijd (oke nu is het nog wel gematigd en zeg je het niet echt op die manier) dat de wereld dood, overheerst of whatever is :p.

Denk jij, in de praktijk lukt et wel :p
 

DeletedUser

dat was al voor je eerste post kars.

@seller50: ik probeer gewoon leuke discussie te starten;)
 

DeletedUser9519

Ik heb het geprobeerd maar sommigen hebben mij nu liever uit de BG groep dan dat ze splitsen :p
 
Bovenaan