• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moderator

Martijn 4 Mod

  • Ja, Martijn 4 mod!

    Stemmen: 7 38,9%
  • Nee

    Stemmen: 9 50,0%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Howdy cowboys!

Tegenwoordig is het niet gek als je bij een spelletje vals speelt. Niet alleen spelers maken hier gebruik van maar ook moderators.

Ik schrijf dit topic niet voor niks en wil mij graag aanmelden als moderator. Ik ga ervoor zorgen dat alles snel geregeld gaat worden en dat de vertalingen vanuit het Engels kloppen.
Ook ga ik iemand zijn die naar de community luistert. In het verleden heb ik dit heel weinig gezien en dat verpest het spel ook een beetje want jullie zijn immers de laatste verslaafde mensen die dit spel nog spelen en the-west in de lucht houdt.

Wegens de GDPR zal de stemming anoniem gebeuren, geen schrik om je echte mening te tonen dus!

#MartijnVoorMod


Sheriff Martijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk iemand met ambitie en die zegt waar het op staat. Geef Martijn maar direct zijn functie.
#MartijnVoorMod
 
Beste ancoonbar,

De verdachtmaking die ik heb neergezet heb ik niet zelf bedacht maar heb ik van hogerop vernomen. De andere wilde dit niet naar buiten brengen maar ik vond dat het wel fair is tegenover de andere spelers dat ze weten wat er gebeurd is aangezien hij plotseling weg was.

Met vriendelijke groet,

Sheriff Martijn
Aanstaande moderator
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Hoi Martijn,

Ik kan je verzekeren dat ik niet ontslagen ben, maar uit vrij wil ben opgestapt om mij op Forge of Empires te richten.
Zoals Ancoonbar al aangaf, het staat je vrij om via de support te solliciteren.
Echter een achterlijke poll hierover maken op het forum, waar niemand invloed heeft op de beslissing om je aan te nemen, of voormalig teamleden onterecht te betichten van daden die zij nooit begaan hebben, sieren je niet.

XX
Wasie
 
Hoi Martijn,

Ik kan je verzekeren dat ik niet ontslagen ben, maar uit vrij wil ben opgestapt om mij op Forge of Empires te richten.
Zoals Ancoonbar al aangaf, het staat je vrij om via de support te solliciteren.
Echter een achterlijke poll hierover maken op het forum, waar niemand invloed heeft op de beslissing om je aan te nemen, of voormalig teamleden onterecht te betichten van daden die zij nooit begaan hebben, sieren je niet.

XX
Wasie


Ben je gestopt? Balen, je had vroeger wel leuke evenementen :), tegenwoordig kom ik zelden meer online, dus kan niet meer over het heden praten
Wie weet zie ik je wel op FOE, al ben ik daar ook steeds minder te vinden :(
 
iets vernemen?? waar is je bewijs van je beschuldiging?
hogerop??
wasa was game mod.. dus hogerop zou alleen leones of kroenuh kunnen zijn.
en als wasa wat geflikt zou hebben... zouden ze um echt wel gedumpt hebben.
je gedrag op forum in chat en ingame... zeggen al genoeg dat je niet geschikt bent ondanks dat slijmpraatje van je.

je kan dingen denken en een mening hebben, maar iemand op deze manier beschuldigen zal je toch met bewijzen moeten komen.
je eigen post heeft naar mijn inzien je hele sollicitatie al om zeep geholpen.

Assumptions are the mother of all f*ck ups....
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ben je gestopt? Balen, je had vroeger wel leuke evenementen :), tegenwoordig kom ik zelden meer online, dus kan niet meer over het heden praten
Wie weet zie ik je wel op FOE, al ben ik daar ook steeds minder te vinden :(
Ik ben ergens vorige maand gestopt. Maar ik ben altijd nog vooral op Dakota te vinden :)
 
iets vernemen?? waar is je bewijs van je beschuldiging?
hogerop??
wasa was game mod.. dus hogerop zou alleen leones of kroenuh kunnen zijn.
en als wasa wat geflikt zou hebben... zouden ze um echt wel gedumpt hebben.
je gedrag op forum in chat en ingame... zeggen al genoeg dat je niet geschikt bent ondanks dat slijmpraatje van je.

je kan dingen denken en een mening hebben, maar iemand op deze manier beschuldigen zal je toch met bewijzen moeten komen.
je eigen post heeft naar mijn inzien je hele sollicitatie al om zeep geholpen.

Assumptions are the mother of all f*ck ups....

Bij deze nomineer ik Mastadont voor Moderator. Ingame of het forum, beide zijn geschikt voor hem.
 
Bovenaan