• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

mobiele aankoop

DeletedUser

Beste mensen,

Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met goudnuggets kopen via mobiel?

Zelf heb ik een abonnement en nu komt mijn vraag, als ik goudnuggets koop dmv te bellen, gaat het bedrag dan gewoon van mijn maandelijkse telefoon budget af? Of is het een soort extra kost?

Mijn abonnement loopt bij hollandse nieuwe ik weet niet of dat nog wat uitmaakt.

Alvast bedankt

Hakieb
 

DeletedUser4468

Het komt dan bovenop je maandelijkse abonnement, ik raad het je dus niet aan :)
 

DeletedUser15381

Er zou misschien een waarschuwing bij kunnen worden gezet, maar -als ik goed begrijp waar dit om gaat- dit is een zaak tussen jou en je mobiele telefonie provider. En het lijkt mij logisch dat als je met je provider afspreekt maandelijks voor een bedrag te mogen *bellen* dat je provider daar geen andere zaken van gaat betalen.

Zou wel makkelijk zijn als je beltegoed overhoudt: eventjes "gratis" een pizzaatje bestellen met je mobiel :)
 

DeletedUser6405

Als je belt, krijg je ook altijd eerst de waarschuwing dat het gesprek geld kost. Beetje onzinnig om het dus nog een keer te gaan vermelden.
 

DeletedUser6377

Als je belt, krijg je ook altijd eerst de waarschuwing dat het gesprek geld kost. Beetje onzinnig om het dus nog een keer te gaan vermelden.

Hij vraag expliciet naar hoe het geld kost.
Is goed lezen nou echt zo moeilijk?

WH
 

DeletedUser6405

Hij vraag expliciet naar hoe het geld kost.
Is goed lezen nou echt zo moeilijk?

WH
Is gewoon op een normale manier antwoorden echt zo moeilijk ?

Maar om even terug te komen bij de kern van deze vraag. Als je via mobiel of vaste lijn gaat bellen, krijg je duidelijk te horen dat het telefoonnummer 0,80 cent per minuut kost. Dit komt boven op je belminuten of andere soort beltegoed, abonnementskosten.
 

DeletedUser

Is gewoon op een normale manier antwoorden echt zo moeilijk ?

Maar om even terug te komen bij de kern van deze vraag. Als je via mobiel of vaste lijn gaat bellen, krijg je duidelijk te horen dat het telefoonnummer 0,80 cent per minuut kost. Dit komt boven op je belminuten of andere soort beltegoed, abonnementskosten.

Ah oké, dat wist ik niet ;) Dan is die melding waar ik om vroeg wellicht wat overbodig ja
 

DeletedUser6377

Geen probleem, als je nooit gebeld hebt, dan kun je dat ook niet weten. Maar geef toe, wie heeft er nog nooit gebeld?? :D

Je bent geen employee, dus staak alsjeblieft het verheerlijken van het kopen van nuggets. Het is storend en persoonlijk classificeer ik het als spam en wellicht is het ook zo.

WH
 

DeletedUser

Is gewoon op een normale manier antwoorden echt zo moeilijk ?

Maar om even terug te komen bij de kern van deze vraag. Als je via mobiel of vaste lijn gaat bellen, krijg je duidelijk te horen dat het telefoonnummer 0,80 cent per minuut kost. Dit komt boven op je belminuten of andere soort beltegoed, abonnementskosten.

€2 per minuut bedoel je
 

DeletedUser15821

Bij hollandsnieuwe heb je beltegoed (ik heb dit zelf ook), en daar word het vanaf geschreven. Dus (tenzij je over je beltegoed gaat), kost het je niks extra per maand.
 

DeletedUser

Bij hollandsnieuwe heb je beltegoed (ik heb dit zelf ook), en daar word het vanaf geschreven. Dus (tenzij je over je beltegoed gaat), kost het je niks extra per maand.

Okee fijn om te horen.


Volgens mij snapt de rest de vraag niet, natuurlijk zijn er belkosten. Mijn vraag was eigenlijk of de kosten van de NUGGETS extra bij de telefoonrekening in kaart worden gebracht.

Dat je betaald voor een gesprek is logisch, zeker voor 'n 0900 nummer.
 

DeletedUser905

Bij hollandsnieuwe heb je beltegoed (ik heb dit zelf ook), en daar word het vanaf geschreven. Dus (tenzij je over je beltegoed gaat), kost het je niks extra per maand.
Als je een bepaald beltegoed krijgt dan is het een ander verhaal. Als je namelijk met een prepaid telefoon belt wordt het ook gewoon van je beltegoed afgeschreven.

Okee fijn om te horen.


Volgens mij snapt de rest de vraag niet, natuurlijk zijn er belkosten. Mijn vraag was eigenlijk of de kosten van de NUGGETS extra bij de telefoonrekening in kaart worden gebracht.

Dat je betaald voor een gesprek is logisch, zeker voor 'n 0900 nummer.
Het bellen zelf kost geld, das logisch, maar vaak krijg je bij een abonnement een bepaald aantal belminuten, en dus geen beltegoed. Als je belminuten hebt zullen de kosten apart bovenop je telefoonrekening komen. Heb je beltegoed dan vermoed ik dat het van je tegoed afgeschreven wordt.
 
Bovenaan