• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ministad The Trage Voeten zoekt hulp

DeletedUser13818

Geachte arbeider, avonturier, duellist en soldaat

Hierbij presenteer ik jullie The Trage Voeten.
Deze stad op wereld 7 zet momenteel zijn eerste stappen.
The Trage Voeten richt zich vooral op de actieve teamspeler die niet bang is om een (traag;)) stapje dichter bij de frontline te zetten. We zoeken mensen die interesse hebben in fortgevechten. Zowel aanvallend als verdedigend. Ook mensen die weinig interesse hebben in fortgevechten willen we opleiden tot echte fortstrijders.:hmf:
Maar voor we ook echt als een stad een fortgevecht kunnen houden moeten we natuurlijk meer dan 3 inwoners hebben.:D
Zit je zonder stad of heb je zin in een nieuwe uitdaging dan ben je bij ons meer dan welkom. Ja kan mij zowel ingame als hier op het forum een mailtje sturen.

Stad info:
-bevolking 3
-Punten 5000
-Oprichter Zodac

The Trage Voeten
Traag maar gestaag rukken wij op naar dat ene fort met onze naam op.:p

Met vriendelijke groeten


Zodac

Nog even ter info we zitten ik vakje 12. Momenteel nog rustig:laugh:

weststaemaput9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6004

Toch wel verdacht dat er een Zodac en een zoedac in de stad zitten.
 

DeletedUser13259

Ik zit nu te overwegen om een nieuw poppetje te starten hier, alleen voor fortgevechten en duels, en dan kan ik misschien in jullie stad komen.

Alleen zou het wel leuk zijn als iemand me af en toe zou sponsoren.
 

DeletedUser13818

Ik zit nu te overwegen om een nieuw poppetje te starten hier, alleen voor fortgevechten en duels, en dan kan ik misschien in jullie stad komen.

Alleen zou het wel leuk zijn als iemand me af en toe zou sponsoren.

Hallo heroCaesar,

Je bent welkom. Mijn skills staan hier alleen op fortgevechten. Dus na wat lvls kan dit best leuk worden. ^^
Ik speel hier wel zonder premium.
Tot straks op w6 ;) Hopen dat ik eindelijk die gouden revolver binnen heb :p

Mvg

Toch wel verdacht dat er een Zodac en een zoedac in de stad zitten.

Beste licence to kill,

zoedac is mijn broer.
Moest ik dingen doen die mij voordeel zouden geven op een onreglementaire manier zou ik niet zo een voor de hand liggende naam kiezen. Dat lijkt me toch logisch?;) Wees dus gerust dat dit niet gebeurt. Ook zou ik willen dat je die verdachtmakingen volgende keer gewoon direct naar de support verzend en niet hier op het forum zet.:D

Mvg
 

DeletedUser6004

Hallo heroCaesar,

Je bent welkom. Mijn skills staan hier alleen op fortgevechten. Dus na wat lvls kan dit best leuk worden. ^^
Ik speel hier wel zonder premium.
Tot straks op w6 ;) Hopen dat ik eindelijk die gouden revolver binnen heb :p

Mvg



Beste licence to kill,

zoedac is mijn broer.
Moest ik dingen doen die mij voordeel zouden geven op een onreglementaire manier zou ik niet zo een voor de hand liggende naam kiezen. Dat lijkt me toch logisch?;) Wees dus gerust dat dit niet gebeurt. Ook zou ik willen dat je die verdachtmakingen volgende keer gewoon direct naar de support verzend en niet hier op het forum zet.:D

Mvg

Ik ga geen mensen aangeven om alleen hun naam als ik dat wel
Gedaan had waren jullie waarschijnlijk wel geblokkeerd omdat ik denk dat jullie op het zelfde ip spelen
 

DeletedUser13818

Ik ga geen mensen aangeven om alleen hun naam als ik dat wel
Gedaan had waren jullie waarschijnlijk wel geblokkeerd omdat ik denk dat jullie op het zelfde ip spelen

Het is niet verboden om op hetzelfde ip te spelen. We mogen alleen geen "contact" maken. Bv: zelfde speler uitdagen, elkaar aanvallen, marktaanbiedingen kopen van elkaar enzovoort. We mogen wel in dezelfde stad zitten. Maar kunnen we terug ontopic gaan? Als je de spelregels nog eens wil opfrissen kan je beter naar een ander deel van het forum gaan.:p
 

DeletedUser8307

Ik ga geen mensen aangeven om alleen hun naam als ik dat wel
Gedaan had waren jullie waarschijnlijk wel geblokkeerd omdat ik denk dat jullie op het zelfde ip spelen




Tsja waarschijnlijk hé.. Ze kunnen ook 2 pc's hebben, dat kan jij toch niet weten. Op hetzelfde IP-Adres spelen is gewoon toegestaan. :hmf:
 

DeletedUser13818

Nog even ter info we zitten ik vakje 12. Momenteel nog rustig:laugh:

weststaemaput9.jpg
 

DeletedUser13818

Dat is voor mij juist vervelend. Ik zou best willen joinen als duellant, maar er is daar gewoon niks te doen.

Das is veel gezegd.:laugh:
Chillarón del Rey(32 inwoners) derde stad van de wereld ligt op een 20min lopen.:p
En er zijn nog tal van andere steden in de buurt met meer dan 15 inwoners.
Je zou me een groot plezier doen door te joinen. We hebben nog geen goede duellant. ;)
 

DeletedUser6004

Het is niet verboden om op hetzelfde ip te spelen. We mogen alleen geen "contact" maken. Bv: zelfde speler uitdagen, elkaar aanvallen, marktaanbiedingen kopen van elkaar enzovoort. We mogen wel in dezelfde stad zitten. Maar kunnen we terug ontopic gaan? Als je de spelregels nog eens wil opfrissen kan je beter naar een ander deel van het forum gaan.:p

Ik heb ooit op school gespeelt met wat mensen in 1 stad kreeg ik inees een ban met 5 mensen mochten we blijkbaar als we op een ip speelden niet in 1 stad.
 

DeletedUser13818

Ik heb ooit op school gespeelt met wat mensen in 1 stad kreeg ik inees een ban met 5 mensen mochten we blijkbaar als we op een ip speelden niet in 1 stad.

Dat kan niet de echte reden zijn + kunnen we nu gewoon verder gaan ontopic a.u.b.? :hmf:
 
Bovenaan