• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minimale schade met de belle starrs deringer

DeletedUser6801

Dit klopt toch niet???

Plak de onderstaande link in je adresbalk, en lees het even door, vooral de berekening van de minimale schade op de armen en de schouders.
http://forum.the-west.nl/showthread.php?p=256637

Vervolgens bekijk je dit duel met de wetenschap dat ik met de Belle Starrs Deringer vocht.

[report=208355170c81dea3b]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]

NB: ik ben niet zo goed in image hack, kijk voor het duel even in min profiel van wereld 7
 

DeletedUser8307

Ik denk dat het gewoon kan ;) Slab heeft gewoon véél reflex. :)
 

DeletedUser9872

zoals ik al zei iemand met heel veel reflex ;)

reflextopw7.png
 

DeletedUser

voor zover ik weet heeft het reflex niet zoveel invloed. en ik dacht altijd dat een derde het minimale schade was, en 300% het maximale, maar zelfs dan wijkt het nog lichtelijk af. :s

maarja, ben wel is nieuwsgierig wat de fout hierin nu is.
 

DeletedUser11612

voor zover ik weet heeft het reflex niet zoveel invloed. en ik dacht altijd dat een derde het minimale schade was, en 300% het maximale, maar zelfs dan wijkt het nog lichtelijk af. :s

maarja, ben wel is nieuwsgierig wat de fout hierin nu is.

Reflex heeft enorm veel invloed op vuurwapens? :p
hoe hoger je reflex, hoe lager die gene je zal schieten.
Je kan bijvoorbeeld een HW buntline verlagen tot 35 per schot wat mij gelukt is op w2 ;D
 

DeletedUser

voor zover ik weet is er een minimum schade, en ik dacht altijd dat het delen door 3 was. maar zo als het uitgelegd is in die link klopt het alsnog niet. dus ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig hoe het wel werkt.
 

DeletedUser6801

Ja, ik dacht ook altijd dat het delen door drie was, an wordt het 71:3= ongeveer 24, maar dan nog is die hit van 21 lager.

Natuurlijk is zijn reflex met de helft van zijn weerstand veel hoger dan mijn schieten. Maar de uitleg van die hulppagina klopt niet, en dat is toch erg vreemd:confused::confused::confused:

Ik hoop dat er even iemand uitleg kan geven

Slab heeft reflex ?

Ik heb niet voor niets die hulppagina erbij geplakt, lees die dan eerst even aub!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6801

Het is geen 1/3. Het is 1/4 ;)

Kun je dan ook uitleggen waarom die hulppagina niet klopt, want die heeft me dan aardig in de war gebracht met het bedenken van een goede duelstrategie qua puntenverdeling!
 
De hulppagina's zijn erg oud, daar moet je maar niet meer op leten. Ik weet niet of het in de wiki staat, maar in de FAQ staat dit gegeven zeker ;) Als je hulp nodig hebt kan je mij altijd nog een PM sturen en dan beantwoord ik je vraag wel.
 

DeletedUser

ik zie nu dat het in de wiki ook wel klopt. er staat onder dat het nog een keer gehalveerd word, en dan heb je dus x 0.5 x0.5. :p
 

DeletedUser6801

ik ga even kijken op de wiki


i kweet niet waar jij dit gevonden hebt, maar ik kan het niet vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hierbij geldt hetzelfde als bij de maximale schade, alleen zal er de minimale schade van het wapen gepakt worden. Ook zal het gehalveerd in plaats van verdubbeld worden. Stap 3 blijft wel hetzelfde. Bij de schouders zou dit korter te schrijven zijn als * 0.575 en bij het hoofd als * 0,75.

het word dus gehalveerd door de weerstand en reflex. daarna nog x 0.5 en dus kom je op 1/4 uit. dus klopt het wel ;p


ps. let aub een beetje op al je dubbelposts ....
 

DeletedUser6801

Dat maakt toch niet heel veel uit??


Bedankt voor de uitleg, ik snap nu wat er gebeurt.

Alleen snap ik niet waarom, het is namelijk wel een heel vreemde berekening...
Maar daar moet ik me maar gewoon bij neerleggen, het is zoals het is :D
 
Bovenaan