• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

mik- en uitwijkkans

DeletedUser5512

waarom is je mikkans eigenlijk altijd hoger dan je uitwijkkans?

er zijn toch evenveel skills die helpen bij het mikken als bij het uitwijken of niet?
 

DeletedUser

Ik neem aan om te zorgen dat er nog wat geraakt wordt. Nu is het zo dat er vaak geraakt word, omdat de mikkans hoger ligt. Zet je de mikkans even hoog als de uitwijkkans dan heb je het probleem dat er nauwelijks meer geraakt wordt. :)
 
Bij fortgevechten neem ik aan? Omdat er +10 bij je uitwijkwaarde wordt opgeteld, en +25 bij je mikwaarde.

En dat is inderdaad waarschijnlijk gedaan zodat je nog redelijke kans hebt te raken.
 

DeletedUser5512

Bij fortgevechten neem ik aan? Omdat er +10 bij je uitwijkwaarde wordt opgeteld, en +25 bij je mikwaarde.

En dat is inderdaad waarschijnlijk gedaan zodat je nog redelijke kans hebt te raken.

dus als aanvaller met 0 op iedere skill en 600 op levenspunten heb je 10 uitwijkkans en 25 mikkans?
 

DeletedUser6801

Ook is de mikkans hoger, omdat de mikkans, naarmate de afstand waarover geschoten wordt groter wordt, afneemt. De uitwijkwaarde blijft altijd even groot, ongeacht de afstand. ;)
 
Bovenaan