• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mijn Stad

DeletedUser

Welkom beste lezers van wereld1

Ik ben al lange tijd opzoek naar mensen voor mijn stad op wereld1.
Daaarom dacht ik dat de lezers van het grote forum mij kunnen helpen om de 42800 punten te halen en in een leuke stad te horen.Als je wilt joinen dan zijn er een paar kleine voorwaarden dat zijn deze:

iedere week 20 dollar betalen
je moet duellant of bouwer zijn of allebei
en plezier maken.

als je wilt joinen mijn stad heet walhalla en ligt in racoon county dat is de sector die het meest noorwestelijk gelegen ligt van wereld1
 

DeletedUser8307

Welkom beste lezers van wereld1

Ik ben al lange tijd opzoek naar mensen voor mijn stad op wereld1.
Daaarom dacht ik dat de lezers van het grote forum mij kunnen helpen om de 42800 punten te halen en in een leuke stad te horen.Als je wilt joinen dan zijn er een paar kleine voorwaarden dat zijn deze:

iedere week 20 dollar betalen
je moet duellant of bouwer zijn of allebei
en plezier maken.

als je wilt joinen mijn stad heet walhalla en ligt in racoon county dat is de sector die het meest noorwestelijk gelegen ligt van wereld1

Wil het maar zeggen, maar met 20 dollar/week zul je niet ver komen ;) Dan moet je 3 weken wachten voor je een half uurtje kan uitbouwen.
 

DeletedUser

maar ik ben goed in het munitie transporteren en al de slechte items met hoge of lage waarde verkoop ik en ik ben ook een goede duellant
 
Bovenaan