• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mijn schat! Jacob

DeletedUser

ik heb moeite met hem te verslaan voor mijn avonturiers opdracht. heeft iemand suggesties voor vaardigheids punten? bijv. Gebruikt hij een pistool of een slagwapen moet mijn weerstand hoog zijn of mijn reflex?
 

DeletedUser

mikken vooral niet vergeten,weerstand,reflex,uitwijken

ik heb m'n punten vooral op handel staan en sta dus achter op mikken enzovoorts.Daarom ga ik ook vaak flauw.
Wat ik ook nu vooral doe is stadsloos blijven eerst, zodat ik niet uren terug hoef te lopen en door m'n avonturier zijn gratis kan slapen in een stad om bij te komen. Ook doe ik af en toe geldjobs om punten over te kunnen zetten
 

DeletedUser

dat begrijp ik allemaal, denk voor deze npc uitwjken en mikken idnerdaad belangrijk. Maar aangezien weesrtand tegen slagwapens helpt en reflex tegen vuurwapens zou ik graag toch willen weten of het mgoelijk is er achter te koment wat voro wapen npc's gebruiken
 

DeletedUser11436

Ik heb er ook veel moeite mee gehad om hem te verslaan, ik heb denk k een stuk of 9 keer geprobeerd voor het lukte. In wereld 5 ben ik avonturier puur vallen opzetten en ik heb geen moeite gedaan om iets van punten om te zetten, met de juiste kledij en een beetje geluk kan je van hem winnen. Dus de truc is om kledij aan te doen die zoveel mogelijk compenseerd op de vlakken waar je tekort komt en dan gewoon proberen tot het lukt :D
 

DeletedUser

dat begrijp ik allemaal, denk voor deze npc uitwjken en mikken idnerdaad belangrijk. Maar aangezien weesrtand tegen slagwapens helpt en reflex tegen vuurwapens zou ik graag toch willen weten of het mgoelijk is er achter te koment wat voro wapen npc's gebruiken

weerstand helpt ook voor minstens de helft tegen schieten, en andersom met reflex.


andere topic over jacob verslaan
 

DeletedUser

geld verzamelen en punten overzetten oke laat ik dat maar proberen
 

DeletedUser

NIET OP ZIJN HOOFD MIKKEN.

dan een keer of 1,2 a 3 proberen en je hebt hem verslagen
 

DeletedUser

was het niet zo dat je deze s'avonds aan moest vallen omdat hij dan dronken was ofzo? :rolleyes:
 
Nee, dat is met de bouwersopdrachten ;)

Zorg gewoon dat jouw uitwijken staat waar hij jou raakt, en dan blijven proberen.
 

DeletedUser

Wat je moet doen is:

1. maak je geld op..
2. ga uit je stad..
3. neem et duel aan..
4. duelleer em..
5. verander de settings tot hij optimaal is..
6. ram dan zoveel mogelijk bij opdrachten op 'duelleren'..
7. uiteindelijk zal hij alles missen en jij 1x iets raken..
8. je bent blij want je hebt em verslagen

dus niks punten omzetten gewoon heel vaak klikken :p en aangezien je niet in een stad zit ga je als je KO gaat ook niet slapen en krijg je automatisch 1 LP. Dat zorgt ervoor dat je zo vaak kan klikken :) werkt altijd maar je hebt wel geduld nodig :p

Hoop dat et je lukt,

grtz Mr.Sjap
 

DeletedUser

Wat je moet doen is:

1. maak je geld op..
2. ga uit je stad..
3. neem et duel aan..
4. duelleer em..
5. verander de settings tot hij optimaal is..
6. ram dan zoveel mogelijk bij opdrachten op 'duelleren'..
7. uiteindelijk zal hij alles missen en jij 1x iets raken..
8. je bent blij want je hebt em verslagen

dus niks punten omzetten gewoon heel vaak klikken :p en aangezien je niet in een stad zit ga je als je KO gaat ook niet slapen en krijg je automatisch 1 LP. Dat zorgt ervoor dat je zo vaak kan klikken :) werkt altijd maar je hebt wel geduld nodig :p

Hoop dat et je lukt,

grtz Mr.Sjap

ik wil niet knullig doen ... maar als je geen of weinig op punten op duelskills hebt,word het wel lastig om hem te verslaan :p.
Zeker als je weet dat hij veeel meer schade doet bij jouw als jij bij hem :p
 

DeletedUser

ik wil niet knullig doen ... maar als je geen of weinig op punten op duelskills hebt,word het wel lastig om hem te verslaan :p.
Zeker als je weet dat hij veeel meer schade doet bij jouw als jij bij hem :p

zoals ik al zei.. je hoeft alleen te winnen dus ook al is het maar met 1 LP verschil.. En er is ALTIJD een kans dat ie alles mist.. (als je uitwijk kleren aan doet maak je nog meer kans) dus je hebt niet speciaal duel kleren nodig ;)
 

DeletedUser

Nee, dat is met de bouwersopdrachten ;)

Zorg gewoon dat jouw uitwijken staat waar hij jou raakt, en dan blijven proberen.

is hij dan makkelijker want ik blijf er op hangen :rolleyes:

Alles op de armen mikken helpt, en ik heb jacob zelf verslagen doordat ik na enorm vaak mijn duelstats om te wisselen alles had uitgeweken.
 

DeletedUser

probleem is ook al doet hij 1 schade wat hij doet dan dan val je al flauw, en hij eet me altijd in het hoofd te raken
 

DeletedUser

oke ik heb gewoon dueleren ongeveer 50 keer achter elkaar gekilkt en ik moet zeggen het heeft uiteindelijk gewerkt
 

DeletedUser

Ik ben daar level 76, duellevel 122, en ik moest het ook twee keer proberen.

gewoon blijven klikken, het lukt vanzelf :rolleyes:
 

DeletedUser5512

zoals ik al zei.. je hoeft alleen te winnen dus ook al is het maar met 1 LP verschil.. En er is ALTIJD een kans dat ie alles mist.. (als je uitwijk kleren aan doet maak je nog meer kans) dus je hebt niet speciaal duel kleren nodig ;)

inderdaad, zelfs de machtige 'scott' heb ik zo neer gekregen zonder maar iets op mikken/uitwijke/imago te hebben behalve kleding
 
Bovenaan