• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

migratieroutes?

DeletedUser385

Gezien ik nu nonstop aanvragen zie voor migratieroutes, maar ik ook weet dat inno een bedrijf is, kwam ik op het volgende idee.

Migratie staat altijd open, tussen werelden, en voor 500 nuggets kan je je account verhuizen. Een verhuisd karakter kan 365 dagen lang niet nog eens verhuizen.

Natuurlijk blijven de oorspronkelijke regels (niet van premium naar gewone wereld, 1 acc per wereld) van kracht.
 

DeletedUser385

500 nugs = voorbeeld, en zou 10 euro (of half jaar dagelijkse inlog) zijn.
 

DeletedUser

Inderdaad over de prijs kan eventueel nog gediscussieerd worden, maar het idee op zich vind wel goed. Zou volgens mij sommige werelden weer leuk maken :)
 

DeletedUser

Zou sommige werelden inderdaad (nog) levendiger maken, maar andere (al wat (inactievere) werelden (nog) inactiever maken.
 

Deleted User - 308552

Richtlijnen :p

Idee lijkt me prima. Wij kunnen tussen werelden verhuizen en Innogames krijgt meer geld binnen (lang niet iedereen zal een half jaar lang heel actief zijn om zn spelkarakter te kunnen verhuizen, dus zullen sommige mensen toch geld neer gaan tellen). Meteen doorsturen naar Innogames lijkt me :)
 

DeletedUser14251

Richtlijnen :p

Idee lijkt me prima. Wij kunnen tussen werelden verhuizen en Innogames krijgt meer geld binnen (lang niet iedereen zal een half jaar lang heel actief zijn om zn spelkarakter te kunnen verhuizen, dus zullen sommige mensen toch geld neer gaan tellen). Meteen doorsturen naar Innogames lijkt me :)

OFFTOPIC: @Tanais hoe stuur je een bericht naar Innogames? heb namelijk ook een idee die ik naar hun wil sturen :D

ONTOPIC: Goed idee!! moet zeker worden geïmplementeerd in de game :)
 

DeletedUser385

Richtlijnen :p

Idee lijkt me prima. Wij kunnen tussen werelden verhuizen en Innogames krijgt meer geld binnen (lang niet iedereen zal een half jaar lang heel actief zijn om zn spelkarakter te kunnen verhuizen, dus zullen sommige mensen toch geld neer gaan tellen). Meteen doorsturen naar Innogames lijkt me :)

de richtlijn zijn RICHTLIJNEN

geen verplichtingen

en t idee lijkt me goed genoeg en duidelijk genoeg uitgewerkt.

iedereen snapt wat ik ermee bedoel, daar hoef ik geen samenvatting / uitgebreide versie van te maken.


mag ik een poll aanvragen ? :p
 

DeletedUser16170

vind raar dat je richtlijnen moet doen stel eerst idee voor en kijk naar de meningen dan kan je het idee goed uitwerken want er kunnen spelers zijn die er een ideetje voor hebben
 

DeletedUser4763

uhm......:unsure: , ik zie nog wat haken en ogen , het idee op zich lijkt me leuk maar hoe zit dat dan met mensen met meerdere accounts op verschillende werelden ?? , die kunnen dat dan niet doen.
En je kan ook niet mensen van een oude wereld laten migreren naar een relatief jonge wereld want dat gaat zeker gezeur op leveren ;).
Dus ik denk dat het nog iets verder uit gewerkt moet worden :)
 

DeletedUser385

hoe zat het vorige keer? (die hebben pech gehad, had ik ook toen ik nog op alle werelden speelde) je mag nog steeds maar 1 acc per wereld.

bovendien, migratie naar nieuwste wereld kan nooit, en wereld bris is al oud genoeg ondertussen (dako valt over te discussiëren)

voor rest zou ik zeggen, door voorstellen, hoe meer minpunten we kunnen wegwerken hoe beter he :) zo kunnen we misschien tot een uiteindelijk goed idee komen.
 

DeletedUser16224

hoe zat het vorige keer? (die hebben pech gehad, had ik ook toen ik nog op alle werelden speelde) je mag nog steeds maar 1 acc per wereld.

bovendien, migratie naar nieuwste wereld kan nooit, en wereld bris is al oud genoeg ondertussen (dako valt over te discussiëren)

voor rest zou ik zeggen, door voorstellen, hoe meer minpunten we kunnen wegwerken hoe beter he :) zo kunnen we misschien tot een uiteindelijk goed idee komen.

Ja, maar mensen die op elke wereld één account hebben hebben geen andere keuze dan eentje te verwijderen. Meer plek is er gewoon niet.

Wat je zou kunnen doen, is een mogelijke migratieroute naar een .net server. Ik weet niet of dit technisch mogelijk is. (Heb op technisch gebied geen verstand)
 

DeletedUser385

denk niet dat ze dat gaan doen :) maar ja, ik weet hoe t is om accounts te moeten verwijderen :p

dit gaat niet over een hele wereld die leegloopt he, dit gaat over vrijwillige migratie :p dus je HOEFT niet ergens heen te gaan, maar kan wel
 
Ik hoop gewoon dat we veel doorschuifmogelijkheden krijgen, ook van al gemigreerde karakters, zo zijn er mensen die minder hoeven verwijderen of zo voorkom je dat je met een goed karakter op een kutwereld komt.
 
Bovenaan