• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migratie routes

Deleted User - 246560

Klopt, daar ben ik al een tijdje geleden mee gestopt. En net als nu, evenement na evenement.,...... kerstzakken met oude setjes al beloning waar zelf een nieuw iemand niets kan. Proberen ze zo het spel aantrekkelijk te maken voor nieuwe en oude spelers? Misschien helpt het om de oudere spelers die al die tijd TW trouw zijn een naar te luisteren.
 

Deleted User - 246560

Daarom speel ik geen premium. Dan kost het me enkel de tijd en de mooie herinneringen
Precies, Fijne feestdagen van InnoGames! zeggen ze dan nog....... HummingBird en ik spelen samen al 12 jaar en zitten hard erover na te denken om te stoppen. Beide moeten we een karakter van een jaar of 8 a 10 op offeren. We spelen in beide migratie werelden.

Fijne feestdagen van InnoGames! Zeker met het goede vooruitzicht dat Inno maling heeft aan mensen die al 12 jaar of langer een account hebben..... Leuk dat je zoveel jaar trouw tijd en eventueel geld erin hebt gestopt. Maar daggggggg we sluiten de wereld en gooien een andere maar weer open. Niet dat er veel veranderd....
 
je 2 accs naar grace en hua gooien?
probleem opgelost
het openen van en sluiten van werelden is niets nieuws...... spelers trappen er zelf elke keer in om daar te gaan spelen en tijd/geld in te stoppen
elke keer maar weer.
en als ze dan desbetreffende wereld sluiten, begint iedereen weer te klagen.... terwijl het al bekend is als ze een nieuwe wereld openen.
als the west over 3 jaar nog bestaat.... zal de huidige nieuwe wereld jica ook verwijderd worden...
iedereen weet het? en al die spelers beginnen toch weer op een nieuwe wereld
tsjah.... dan vraag je er eigenlijk zelf wel een beetje om
 

Deleted User - 246560

je 2 accs naar grace en hua gooien?
probleem opgelost
het openen van en sluiten van werelden is niets nieuws...... spelers trappen er zelf elke keer in om daar te gaan spelen en tijd/geld in te stoppen
elke keer maar weer.
en als ze dan desbetreffende wereld sluiten, begint iedereen weer te klagen.... terwijl het al bekend is als ze een nieuwe wereld openen.
als the west over 3 jaar nog bestaat.... zal de huidige nieuwe wereld jica ook verwijderd worden...
iedereen weet het? en al die spelers beginnen toch weer op een nieuwe wereld
tsjah.... dan vraag je er eigenlijk zelf wel een beetje om
Ik ben ook niet meer begonnen in de nieuwe werelden. Graceland zit geloof ik mijn karakter van W10 en Hua W11. Fairbank is geloof ik van W5 naar W9 gegaan en toen geloof ik Faibanks.

Wij speelden W1, W2, W3, W4, W5, W6 en toen als laatst W7. 1 wereld/account al MOETEN opofferen.
 
op de hoogte zijn en het ermee eens zijn is wel iets anders ofc, ik snap dat mensen niet blij zijn als 8 jaar werk verwijderd word zonder mogelijkheid om er iets aan te doen
 
gaat er meer om dat oude spelers allang op de hoogte zijn van de werkwijze van inno
dus op elke server een acc maken? tsjah dan weet je al dat dat gaat botsen later.
het wel of niet er mee eens zijn maakt ook niet uit, aangezien dit gewoon een vaststaande regel is van inno.
1 erbij 1 eraf... is al jaren zo
 
maar dat neemt niet weg dat ze hun mening erover mogen geven en als ze ergens van balen dan is het hun goed recht om dat te benoemen. ik denk niet dat mensen verwachten dat alles compleet veranderd maar het kan wel prettig zijn om op het forum je stem te laten horen
 

Deleted User - 246560

oude speler met 7 werelden die je opnoemt, dus je bent allang op de hoogte van de situatie hoe inno werkt.
dus wat verbaasd je nu eigenlijk?
Precies vandaar wij, Hummingbird en ik ook geen nieuwe werelden zijn begonnen.

Maar nu 2021, zijn we gewoon van mening dat Inno geen ruk om zijn 'klanten' geeft. We hebben dus besloten zonder omkijken alles te verwijderen. Ook de beta.
 

Deleted User - 246560

ben je lekker laat achter dan..
volgens mij was dat algemeen bekend dat inno erg raar met zijn klanten omgaat
We hebben altijd de hoop gehad dat een nieuwe wind positieve veranderingen mee brengt.

Ook hadden leuke contacten. Zoals meerdere weten waren tot een paar jaar terug erg actief in W1 en W8. Laatste jaren wat minder doordat HummingBird met haar gezondheid problemen heeft. 3 Operaties en nog steeds bezig met revalideren.

Sterkte s6 allemaal

Als gevolg van de sluiting Fairbanks:

We zijn in 2008 begonnen, HummingBird en ik. Nu 2021 hebben de conclusie getrokken dat we geen plezier meer hebben in TW. Dit door de vele migraties, steeds werelden sluiten. En zelfs het al jaren niet meer beginnen op nieuwe werelden voorkomt niet dat we een wereld moeten opofferen door de sluiting van Fairbanks.

Wij hebben dus 6 werelden op de NL en 2 op de BETA servers.

Het beleid heeft er dus voor gezorgd dat wij na 13 jaar stoppen. Geen verplichtingen meer. Geen verplichte duels, geen verplichte crafts, geen verplichte avonturen.

Wij hadden beide meer met opdrachten voltooien. En ook jaren actief geweest met fortgevechten. HummingBird meer als ik.

Allemaal bedankt voor de tijd. Blijf gezond.

mvg,

HummingBird & LoverX
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Op dit moment zijn er nog geen nieuwe migratiemogelijkheden bekend. Zodra deze wel bekend zijn zal dit worden aangekondigd.
 
Bovenaan