• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migratie routes

waarom zijn de migratie routes selectief?
waarom kan je van fair niet naar ari of dako?
zijn dat de volgende werelden op de schop stoel?
met dat selectieve raak je alleen nog meer spelers kwijt
dat de laatste 2 werelden er niet bijstaan is nog te begrijpen
maar niet mogelijk naar oude werelden?? is pure opzet
blijkt dus dat je geen keus hebt, maar gewoon gedwongen wordt een bepaalde kant op te gaan

tevens is el dorado al 3 maanden gesloten, maar nog steeds aanwezig op de inlogpagina?
misschien ook eens verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Ari gaat open voor migratie vanaf staat er bij, dus die gaat niet meer open voor migratie naartoe.
Dako zal wellicht daarna aan de beurt zijn.

Het is beleid van inno om alleen van oud naar nieuw te migreren op .nl, maar op bijvoorbeeld .de kunnen ze wel terug, das wel beetje apart.
Je wordt idd gedwongen om een bepaalde kant op te gaan, vandaar dat ik al mijn Hua account heb moeten verwijderen omdat er anders geen plek meer was op de nieuwe werelden. Iets meer keuzevrijheid zou wel fijner zijn dus.

Gelukkig komt het wel op dit punt dat Eldo dicht is, Fair bijna, en binnen een jaar dus ook Ari denk ik.
Dat zou iig meer activiteit moeten opleveren :)

Ik heb over Eldo ook al een support gestuurd, maar blijkbaar is het nog niet mogelijk om die wereld te verwijderen...
Zou fijn zijn als die ook eens uit het lijstje kan :D
 
inno en beleid?? hadden ze dat maar eens
is gewoon natte vinger werk elke keer

meer activiteit??? not gonna happen...dat hebben we eerder gezien
denk eerder dat mensen het zat zijn met dat gemigreer en er gewoon mee stoppen.
want je ziet de aantallen nog steeds achteruit lopen

nieuwe wereld nieuwe kansen.... de zogenaamde slogan van inno
je grootste onzin... ik hoor uit veel communities dat alle nieuwe werelden al om zeep geholpen zijn door het klik event en dvdd event.
voor zover nieuwe kansen voor nieuwe spelers.
gewoon een nuggetfarm... meer is het niet
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Wees blij dat je straks kan migreren en je inventaris kan overzetten.
Ziet er naar uit dat Dakota vastzit tot de Nederlandse server sluit :/
 
Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen (in tegenstelling tot dat onkruid wat altijd terugkomt terwijl ze zo van hoge torens schreeuwen dat ze stoppen). Ben alleen minder actief.
 

Deleted User - 246560

Hoe we het ook wenden of keren het is een zooitje. Ze laten je naar een wereld migreren en een jaar later mag je er weer weg.
Graceland en Huachuca zijn al migratie route van andere 'oude' werelden naar toe geweest. Dus actief daar....
 
Waarom mag ari wel naar Dako maar Fair nog steeds niet naar Dako? Ik had eigenlijk verwacht dat beide werelden in deze gelijkwaardig behandeld zouden worden.

Edit: Fout in de migratieroutes post, migratie van Fair kan idd wel naar Dako. Excuus voor de verwarring.
 
Laatst bewerkt:
Als je op elke wereld speelt is migreren geen optie. Je moet toch ergens een karakter verwijderen. Het is in ieder geval een flinke opschoning als er binnenkort naast Fairbanks ook Arizona eruit gaat vliegen
 

Deleted User - 246560

Als je op elke wereld speelt is migreren geen optie. Je moet toch ergens een karakter verwijderen. Het is in ieder geval een flinke opschoning als er binnenkort naast Fairbanks ook Arizona eruit gaat vliegen
Precies, je moet ergens 2x een karakter verwijderen waar je al jaren mee speelt........ Dus op deze manier word je zeker niet actiever, juist tegenover gesteld. De ervaring begint te leren dat je uiteindelijk steeds minder overhoud, en minder actief.

Nog zuurder voor de premium spelers in elke wereld, hebben ze geld in een karakter gestopt en mogen het straks gaan verwijderen.
 
Bovenaan