• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Met ijzer beslagen kistje

DeletedUser8307

Dag iedereen

Ik kreeg daarnet een 'Edele gescheurde broek'. De inkoopwaarde van dit prul bedraagt 290$. Dit voor het middelste kistje qua waarde. Mag zo'n nutteloos voorwerp uit een vrij goed kistje komen? En zoja, dan is dit schandalig.

Groeten
Hannes
 

DeletedUser

Uit zo'n kistje kan je edele, genaamde en hoogwaardige spullen krijgen. En allerlei recepten. Over de waarde ervan is niets aangegeven dus het is perfect mogelijk.
 

DeletedUser8307

Dat had ik ook gelezen. Alleen wel heel jammer dat zulks kan. :(
 

DeletedUser15127

Toen we nog kistjes kregen bij FG's heb ik ze regelmatig gekregen, die ijzeren kisten.
Ik heb er wel eens een zwarte voorhoofdsband uitgehaald, je boft dus nog met die broek...
 

DeletedUser

das toch die kistje waar je zwarte en edele spullen uit kan krijgen ? :p; ik heb ooit een jims gescheurde broek gekregen :p
 
Die ijzeren kistjes zijn de meest nutteloze uit het hele spel :hmf: Uit houten kistjes komt bijna evenveel rotzooi, en die zijn tenminste echt goedkoop... :p
 

DeletedUser8307

Ik vind de houten kistjes beter als de met ijzer beslagen kistjes...
 

DeletedUser11730

Omschrijving van een met ijzer beslagen kistje: Deze kist kist bevat een vaak voorkomend of zeldzaam voorwerp. Volgens mij voldoet je broek daar volledig aan (kan ook niet anders met zo'n vage en algemene omschrijving).
Of bedoel je een met staal versterkt kistje? Daar komen vaak interessante dingen uit (ik heb er een Rudolph uit gehaald), maar ook dan voldoet je edele gescheurde broek aan de omschrijving.
Ik geef toe dat het niet de meest geweldige vondst is, maar het klopt wel.
 

DeletedUser6377

Je kan de vraag beter omdraaien: is het gewenst om bij bijna elk kistje iets moois te krijgen? Het antwoord is dan overduidelijk nee (de redenen waarom kan je hopelijk zelf ook wel bedenken).

En in dat geval heb je jouw vraag meteen volledig beantwoord :)

WH

P.s. het is een ja maar met deze manier verwerp je daarnaast ook meteen jouw schandaligheidsstelling ;)
 

DeletedUser8307

Omschrijving van een met ijzer beslagen kistje: Deze kist kist bevat een vaak voorkomend of zeldzaam voorwerp. Volgens mij voldoet je broek daar volledig aan (kan ook niet anders met zo'n vage en algemene omschrijving).
Of bedoel je een met staal versterkt kistje? Daar komen vaak interessante dingen uit (ik heb er een Rudolph uit gehaald), maar ook dan voldoet je edele gescheurde broek aan de omschrijving.
Ik geef toe dat het niet de meest geweldige vondst is, maar het klopt wel.

Het was wel degelijk een 'Met ijzer beslagen kistje'. Vage omschrijving inderdaad.

Je kan de vraag beter omdraaien: is het gewenst om bij bijna elk kistje iets moois te krijgen? Het antwoord is dan overduidelijk nee (de redenen waarom kan je hopelijk zelf ook wel bedenken).

En in dat geval heb je jouw vraag meteen volledig beantwoord :)

WH

P.s. het is een ja maar met deze manier verwerp je daarnaast ook meteen jouw schandaligheidsstelling ;)

Neen, maar er mag toch iets leukers uit komen. Laat zulke prul dan enkel uit houten kistjes komen. Begin bij een 'Met ijzer beslagen kistje' dan bij een houthakkershemd (zomaar een voorbeeld) en bij een 'Met staal versterkt kistje' begin je dan met iets dat net nog iets hoger is.

Wat je bedoelt met je 'PS' weet ik niet, maar vast niet veel (serieus)? :huh:
 

DeletedUser11730

Persoonlijk vind ik dit een waardeloze kist. Er zijn eigenlijk maar twee interessante kisten: de met staal versterkte kist en de premium kist. Deze leveren de meeste spannende spullen op, waarbij de premium kist de meeste garantie geeft (al heb ik daar ook wel eens teleurstellende spul uit gehaald).
 

DeletedUser8307

dude ik had een muts

Als je er een edele muts uit kreeg dan had je nog geluk. :p

Persoonlijk vind ik dit een waardeloze kist. Er zijn eigenlijk maar twee interessante kisten: de met staal versterkte kist en de premium kist. Deze leveren de meeste spannende spullen op, waarbij de premium kist de meeste garantie geeft (al heb ik daar ook wel eens teleurstellende spul uit gehaald).

De premiumkist... Natuurlijk is die interessant. Maar wie kan zich dat nu permitteren? Of wie heeft zin om daar z'n geld aan uit te geven? :p
 

DeletedUser11730

Ik dus. Ik beun weleens wat bij en dan wil ik Inno wel eens verblijden :D
 

DeletedUser5695

Persoonlijk vind ik dit een waardeloze kist. Er zijn eigenlijk maar twee interessante kisten: de met staal versterkte kist en de premium kist. Deze leveren de meeste spannende spullen op, waarbij de premium kist de meeste garantie geeft (al heb ik daar ook wel eens teleurstellende spul uit gehaald).

De met staal versterkte kist is ook maar betrekkelijk, de ene keer komt er iets goeds uit en de andere keer baal je, zoals ik net; Huckleberry's poepkatapult...
 
Bovenaan