• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Medicijnman

DeletedUser8307

Hallo,

Weet iemand hoeveel lp medicijnman heeft? En stel nu hij heeft 1200 lp, moet je dit dan er van de eerste keer allemaal afknallen?

Grtz Hannes
 

DeletedUser8307

Het lot van de cunninghams (De medicijnman)

Het probleem is ik win altijd 500-300 ofzo maar ik krijg 'm niet ko, en na enkele keren moet ik ook stoppen want m'n lp is snel op. :p
 

DeletedUser12842

je moet juist doorgaan. Het heeft met je LP te maken. ik heb hem verslagen toen ik nog 123 lp had (max 4450lp). Hoe lager jou lp is, des te minder je hoeft te hitten.

Zelfde verhaal als met de medicijn man en lorne mannister.

@markie-b : het lot van de cunninghams: id 918
 

DeletedUser

Oke, ja die heeft evenveel lp als jij hebt :p k wou namelijk voor de prestatie gaan dat je 500x flauw moet vallen. Dus ik viel hem aan met 1 lp, viel hij meteen flauw omdat hij ook 1 lp had:p
 

DeletedUser8307

je moet juist doorgaan. Het heeft met je LP te maken. ik heb hem verslagen toen ik nog 123 lp had (max 4450lp). Hoe lager jou lp is, des te minder je hoeft te hitten.

Zelfde verhaal als met de medicijn man en lorne mannister.

@markie-b : het lot van de cunninghams: id 918

Oke, ja die heeft evenveel lp als jij hebt :p k wou namelijk voor de prestatie gaan dat je 500x flauw moet vallen. Dus ik viel hem aan met 1 lp, viel hij meteen flauw omdat hij ook 1 lp had:p

Bedankt beiden!! Het is gelukt nu, had nog 80 lp en na één schot was hij dood.:)

Maar nog een vraagje: Geldt dit ook bij stranger? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bij één van beide moet je toch zelf flauwvallen? :unsure: Maar ze hebben volgens mij allebei evenveel lp als jezelf hebt
 

DeletedUser8307

Bij één van beide moet je toch zelf flauwvallen? :unsure: Maar ze hebben volgens mij allebei evenveel lp als jezelf hebt

Er staat bij beiden tw-db: "Val flauw: (naam)". Dus volgens mij moet je ze gewoon beiden ko knallen, oftewel is tw-db gewoon fout. ;)
 

DeletedUser1448

Er staat bij beiden tw-db: "Val flauw: (naam)". Dus volgens mij moet je ze gewoon beiden ko knallen, oftewel is tw-db gewoon fout. ;)

Tw-db is idd fout daar. Je moet de npc ko knallen

Oke, ja die heeft evenveel lp als jij hebt :p k wou namelijk voor de prestatie gaan dat je 500x flauw moet vallen. Dus ik viel hem aan met 1 lp, viel hij meteen flauw omdat hij ook 1 lp had:p

Noobje :D:D:D
 
TW-DB is daar niet fout, maar het is slecht vertaald. Knock-out is een werkwoord in het engels, van knocking out Mr. X

Ze vertalen dat werkwoord te letterlijk. Als er staat "val flauw: Mr. X" dan bedoelen ze dat je Mr. X moet laten flauwvallen (KO schieten dus).
 
Bovenaan