• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser16732

Is het ook mogelijk om een teken bij de verkoper te plaatsen, hoe hij of zij het heeft geplaatst, ik bedoel je zet iets op de markt maar wet niet zeker meer of je deze voor de hele gemeenschap, stad of alliantie hebt geplaatst.
Kan daar ook een keer iets voor komen.
 
Er is het op het moment wel een script (TWLeoTools) daarvoor wat kan laten zien of spullen op de wereldmarkt of stadsmarkt staan, dus in theorie zou zo'n functie ook aan het spel zelf kunnen worden toegevoegd.

1574003528247.png1574003249074.png
 
Zo het geen idee zijn om wekelijks in de solden een landenriem te plaatsen ? En zouden de landenriemen niet veilbaar kunnen worden ?
 
Zou het mogelijk zijn dat er ergens, ev. op de markt een plaats zou kunnen voorzien worden waar spelers kunnen plaatsen wat ze te koop/ te ruil stellen of waar je zelf kan plaatsen wat je nog zoekt.
Ik weet dat je dit in je profiel kan zetten (wat niet veel wordt gelezen), of op de chat (weinig lezers daar) of op wereldforum (idem chat) maar het lijkt me nuttig moest je kunnen zien wat iemand kwijt wil en zelf zoekt.
 
Zou het mogelijk zijn dat er ergens, ev. op de markt een plaats zou kunnen voorzien worden waar spelers kunnen plaatsen wat ze te koop/ te ruil stellen of waar je zelf kan plaatsen wat je nog zoekt.
Ik weet dat je dit in je profiel kan zetten (wat niet veel wordt gelezen), of op de chat (weinig lezers daar) of op wereldforum (idem chat) maar het lijkt me nuttig moest je kunnen zien wat iemand kwijt wil en zelf zoekt.

Beetje late reactie, maar beter laat dan nooit, ofzoiets

Laten zien wat je kwijt wilt, kan je momenteel al via de markt, door het te koop aan te bieden. En bord waarop je kan aangeven wat je zoekt klinkt interessant, al vraag ik me af hoeveel dat daadwerkelijk gebruikt zal worden aangezien de meesten mensen eerst in hun eigen stad navragen of iemand nog iets heeft om te kopen/verkopen.
 
Bovenaan