• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Gezocht:

Zwarte legerbroek
Rode doek
Rode stofjas
Pelgrimschoenen

met spoed contacteer me ingame (w8)

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
 

DeletedUser

Zijn er mensen op zoek naar "olie"?

Ik verkoop er 200 aan de prijs van 100 per stuk.
 

DeletedUser12538

Edele ruiterslaarzen voor 8,5k op de markt!
Al Sweargens adelaarsriem voor 8k
 

DeletedUser

Edele zachte beenbeschermer aangeboden voor 26k bieden of 28k nu kopen, kan het geld zeer goed gebruiken :D
 

DeletedUser

Beste spelers,

Nu er een markt komt, kan er natuurlijk ook worden gehandeld. Om het teveel aan topics te voorkomen, kan iedereen die een wapen te veel of een kledingstuk te kort heeft, hier reageren.

Let op: De volgende dingen kunnen niet verkocht worden op de markt.

- Producten waarvan de vindkans staat aangegeven bij een arbeid, denk hierbij aan tabak of mais.
Uitzonderingen: Bladzijde deel 2 en producten die onderdeel zijn van een kledingset.
- Producten die je van een opdracht krijgt, denk hierbij aan een bladzijde deel 3 of een 2e sleutel.

Dit kan je nu wel verkopen.

Ik zoek een goedkope granmonts pistool :)

Die kan je krijgen bij de opdracht: De kunstroof

200 voor je zadel.

Ik verkoop m'n zadel voor 500$
 

DeletedUser

Ik ben weer eens aan het reskillen en heb wat geld nodig dus verkoop ik spullen van men invetaris:) Hier de spullen met hoeveel ik wil.

Kussen: 2000$
Pelgrims vader hoed: 2000$
Clints poncho: 700$
Metalen kruis: 500$
Geestafwerende Ketting: 1500$

Heb ook nog 3 vlaggen van de confederatie en 12 stukjes munitie:)
 

DeletedUser

Want ik snap niks van de markt, ik heb 74 voor hoogwaardige katapult xd veel te weinig xd maar wanneer krijg ik die dan van die persoon ofzo
 
Bovenaan