• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Beste spelers,

Nu er een markt komt, kan er natuurlijk ook worden gehandeld. Om het teveel aan topics te voorkomen, kan iedereen die een wapen te veel of een kledingstuk te kort heeft, hier reageren.


Let op: De volgende dingen kunnen niet verkocht worden op de markt.


- Producten die je van een opdracht krijgt, denk hierbij aan een bladzijde deel 3 of een 2e sleutel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik verkoop 2x figaros scheermes, 1x de nachtemmer, 1x parelketting en een hoop tequila.

Als iemand nog een scherpe houthakkersbijl zoekt, hoeft die het maar te zeggen. Ik heb er nog wel een paar ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik wil een Klomp modder kopen voor een Heel aantrekkelijk bedrag dus pm me maar :rolleyes: ( de klomp modder kun je zo vaak vinden als je wilt zo kun je makkelijk aan geld komen)
 

DeletedUser

Biedt maar op Wyatt Earps Buntline via PM, als je hoog genoeg biedt heb je hem
 

DeletedUser

Ik heb een Kudrams parasol om te verkopen, maar ben ook op zoek naar een kuierstok... Misschien dat iemand wil ruilen?

PM me maar, dan kunnen we onderhandelen ^^
 

DeletedUser8307

Speciale dingen in inventaris

Volgende dingen bied ik graag te koop aan.

Figaros Scheermes (6000$/ stuk)
Talisman (1500$/ stuk)
Stonechain (1500$/ stuk!)
Mexicaanse halsdoeken (350$/ stuk!)
Deel 1 v/e Bladzijde (30.000$/stuk)
 

DeletedUser11612

Ik ben nog opzoek naar een beertje, ik bied mooi geld !

Pm me ingame, xDiego is de naam.
 

DeletedUser3753

Als je producten geveild zijn, He kun je dan het geld ervan ophalen?
 

DeletedUser

ga naar je eigen stad, klik op de markt, klik op verkoopaanbiedingen, klik op het icoontje met een dollarteken. dan krijg je je geld als het goed is.
 

DeletedUser

Is er nog iemand die een indianenvest wil verkopen? Ik wil meer dan de normale aankoopprijs betalen.
 

DeletedUser

Ik zoek een klomp modder en geef er een groot bedrag voor pm me maar
 

DeletedUser12045

Ik snap het niet echt,als er een nu kopen bod staat (bv mexicaanse halsdoek = 700) en ik bied 700 heb ik hem nog niet.
 

DeletedUser12045

Dus als je de nu kopen prijs biedt heb je hem en kan niemand anders er nog voor bieden tog:rolleyes:
 

DeletedUser

Wil iemand een klomp aan mij verkopen? Stuur maar een telegram op Wereld 1
 
Bovenaan