• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktlimieten

Met update 1.31 kunnen er marktlimieten ingesteld worden, en die kunnen per versie verschillen. Nu is mijn vraag dus of er op deze versie marktlimieten zijn ingesteld, en welke dat dan zijn :)
 

DeletedUser

Wat zijn dan precies marktlimieten?

En kan je nu al 50 producten in één keer doorverkopen of kan dat nog altijd niet?
 

DeletedUser1053

Wat zijn dan precies marktlimieten?

En kan je nu al 50 producten in één keer doorverkopen of kan dat nog altijd niet?

Nee dit kan nog niet.

De vraag van leones zal ik even navragen want daar heb ik ook nog niks van gehoord. ;)
 
Ik heb zojuist een enorme partij producten gekocht. Zo ver ik kan zien zijn er dus (nog) geen limieten. Misschien dat hierover iets te vinden is bij het vraagtekentje ingame onderaan - ik zal eens kijken. :)

Edit: Nee, daar staat het niet bij. :)
 

DeletedUser385

is er niet te vinden ,dat weet ik wel :D

je moet gewoon alles 1 voor 1 verkopen
 

DeletedUser385

wat dan

hoeveel je max tegelijk open kan heben staan?

muf en k hebben gister VEEL open gehad :p
 

DeletedUser385

owww minimum en maximum prijs

max prijs is er nog niet denk ik :)

althans nog neit tegengekomen voor suiker :D
 

DeletedUser

Overigens ook niet slim om te zeggen hier als je wel het limiet bent tegen gekomen... kan je meteen een bannetje aan je broek verwachten :p
 

DeletedUser

En zal dat dan alleen gelden voor voorwerpen die in de stadswinkels te koop zijn of voor alles? Ik mag toch hopen dat dat niet voor zeldzame voorwerpen gaat gelden...
 
Op .net heb je voor voorwerpen die je in de winkels kan kopen 0.5 tot 4, dus verkoopprijs t/m buitenstaanderprijs, en voor speciale items die je alleen kan vinden van 1 tot oneindig.
Of het hier komt en wat de limieten worden weet ik dus nog niet :p
 
Bovenaan