• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

markt orders plaatsen

DeletedUser16607

ik merk dat is sommige werelden de markt dood gaan en je niet verder kan met een opdracht daar door.
is het niet handig om de optie te hebben om een order te plaatsen om snel aan je dingen te komen
bijv.

ik heb 50 houtskool nodig dan kies je houtskool en typ 50x en dan het bedrag dat je er wil voor betalen

er zijn vast wel een paar details waar rekening mee moet gehouden worden om het eerlijk en overzichtelijk te houden
maar het gaat om het concept

ik geloof dat er al heel wat mensen zijn gestopt met dit spel omdat het soms weken duur voordat je een opdracht klaar heb doordat je die hoge lvl items niet kunt krijgen op de markt en je maar moet hopen dat je hoge lvl vrienden de tijd willen nemen voor jou om die dingen te halen. gelukkig zijn de meeste mensen in dit spel aardig genoeg om dit te doen maar ik hou er niet van om mensen lastig te vallen

ben benieuwd of dat meer mensen dit ook vinden en laat weten als jij een beter idee heb voor dit
 
Daar heb je de chat toch voor? Sowieso moet er altijd even gepraat worden over de prijs, dus weet niet of het zo handig is om een systeem te creëren waar de verkopers geen invloed hebben op de prijs. Tenzij je natuurlijk genoeg biedt, maar dat komt niet zo vaak voor :D
 

DeletedUser4007

Daar heb je de chat toch voor? Sowieso moet er altijd even gepraat worden over de prijs, dus weet niet of het zo handig is om een systeem te creëren waar de verkopers geen invloed hebben op de prijs. Tenzij je natuurlijk genoeg biedt, maar dat komt niet zo vaak voor :D

degene die zoekt plaatst een vraagbod.
als iemand dat bedrag goed vind, kan je de deal maken.
anders gewoon niet reageren.
dus verkopers geen invloed op de prijs?
of zelf plaatsen of niet met de deal akkoord gaan.
dus de beslissing blijft altijd bij de verkoper.
Met deze vraag optie, is het ook leuk.. want als iemand houtskool zoekt, en de prijs is goed, dan zal er meer animo zijn van spelers om dat te maken.
Want met de beroepen blijf je meestal toch wel zitten met bepaalde items
Dus deze dubbele werking van de markt is op zich niet eens zo slecht.
 

DeletedUser16607

het moet natuurlijk wel een toevoeging worden op het spel want via de chat dingen regelen werkt voor mij niet.
moet je weer de volgende dag weer samen online zijn om de items te kopen anders koop een ander het onder je neus weg. maar het is aan de makers van dit spel om een goed systeem te ontwikkelen zodat er meer snelheid in het spel kom je zal heus wel tegen een paar dingen aan lopen in het begin maar dat kan je er altijd nog uitwerken
 

DeletedUser4007

ik ken diverse games, waar dat wel zo geregeld is.
je kan zowel iets aanbieden als iets vragen.
dus zou eigenlijk niet eens zo moeilijk moeten zijn
 

DeletedUser16209

een soort grand exchange zoals ze op runescape hebben bedoel je?
 

DeletedUser4007

mod geworden?
misschien eens gewoon op het idee reageren ipv muggeziften dat dit al ruim 2 jaar geleden en nog langer is voorgesteld.
het hele spel is veranderd met level cap verhoging e.d.
dus dit idee mag best weer eens onder de aandacht gebracht worden aangezien het geen verkeerd idee is.
 

DeletedUser16476

Niet om t een of ander maar de mods lezen ideeën niet, zo lijkt.
Op mijn twee voorgaande 'redelijke' ideeën zou gereageerd worden en iets mee gedaan worden als het positief werd ontvangen door de spelers. Ik heb zelf nooit ook maar iets meer er op gehoord en heb er helemaal geen zin in om er zelf achter aan te moeten gaan of het te moeten blijven pushen willen ze er iets mee gaan doen. Daar ben ik immers niet voor.

Ik vind dit ook een goed idee, maar zonde dat er nooit naar gekeken wordt of geprobeerd wordt er iets mee te doen.
 

DeletedUser15117

Hier spelideeën posten heeft ook gewoon geen zin, de mods kunnen het spel niet aanpassen. Daarvoor moet je bij de devs zijn, maar die lezen alleen .de en .net.
 
(...)
Dus je moet en kunt je voorstellen dat The-West geen groot team aan ontwikkelaars en managers meer heeft, dat is helaas niet meer realistisch. Vanzelfsprekend duren plannen en nieuwe spelonderdelen of aanpassingen dan ook langer voordat ze gerealiseerd kunnen worden.

Daar komt nog bij dat de huidige ontwikkelaars dagelijks een enorme strijd voor hun kiezen hebben, namelijk de verouderde codering waar de basis van The-West op gebouwd is. Je kunt je voorstellen dat iets wat gemaakt is in 2008 niet op alle vlakken (onderhoudsvriendelijk, technisch, optimaal) meer mee kan zo'n 8 jaar later. Dus wil je iets nieuws toevoegen of iets wat al bestaat aanpassen, kost dat meer tijd en energie dan bij een spel wat op recente codering draait.
 
Bovenaan